Tuesday, November 22, 2005

Μύρωνα,



Χρόνια Πολλά γλυκιέ μου! Να Σε Χαιρόμαστε!

17 comments:

Citronella said...

Χρόνια Πολλά και Γλυκά!!:))

vasvoe said...

Να το χαίρεστε το μπεμπέ!

Katerina ante portas said...

Αν υποψιαστώ ότι έφτιαξες μόνη σου αυτήν την τούρτα..
Χρόνια του πολλά και καλά!

Juanita La Quejica said...

Ευχαριστώ κορίτσια.
Virtual είναι η τούρτα Κατερίνα.
Η μαμά του Μύρωνα -που είναι και συνονόματή σου, κολλητή μου φίλη από την Α΄Γυμνασίου- θα φτιάξει μια εξίσου εντυπωσιακή, γιατί είναι και καλλιτεχνική φύση.

street spirit said...

χρόνια γλυκά και καλά να σας ζήσει το μικρό ;) πολλά γλυκά κυκλοφορούν τελευταία στην μπλογκόσφαιρα

τσέλιγκας said...

Κι ύστερα λέμε γιατί ο άλλος έγινε μητροκτόνος. Πέτυχα άλλον τύπο τις προάλλες που τον λένε στο μικρό του Δρακούλη. Αμαρτίες γονέων...

Τελαμωνας Στοκος said...

Χρονια του πολλα και κρατηστε μου ενα (μεγαλο) κομματι τουρτα :-)

Juanita La Quejica said...

Γιατί βρε Τσέλιγκα; Δρακούλι τον έλεγαν, όχι Δρακουλίνι! ΧΑΧΑ!
Τελαμώνα, πάω για σοκολατένιο τσουρέκι Τερκενλή και χειροποίητα κουραμπιεδάκια, που μου έστειλε χθες μια Χιονονιφάδα! Βάλε και την τούρτα, το cake που κλαίει και καταλαβαίνεις το δράμα μου...
Καλημέρα a todos y todas!

Citronella said...

Χμ..δε μας φτάνει να το λες, θέλουμε και φωτό :Ρ
Καλημέρες!!

Juanita La Quejica said...

Den eko psifiaki kardia mou!

maiandros said...

Γιατί ρε τσέλιγκα; Μύρωνας είναι πολύ ωράιο όνομα...

Να σας ζήσει! Μπορώ να έχω την μια ρόδα από τη μπουλτόζα;

Juanita La Quejica said...

Μόνο μία; Πάρε δύο Μαίανδρε!

τσέλιγκας said...

Το Μύρωνας είναι πολύ ωραίο όνομα για να το ακούει και να το χαίρεται η μαμά του αλλά όχι και για το παιδάκι. Άντε να βγάλεις ειδικά στη σημερινή εποχή δημοτικό με τ'όνομα Μύρωνας. Οι παιδοψυχίατροι θα τρίνουν τα χέρια τους με κάτι τέτοιες βαπτίσεις!

Marina said...

'Χρόνια του πολλά..

mindstripper said...

Χρόνια πολλά στον Μύρωνα, να το χαίρεστε το παιδί, να το δείτε να μεγαλώνει με υγεία, να γελάει και να ερωτεύεται. Προς το παρόν οι πάντες είναι ερωτευμένοι μαζί του απ' ό,τι καταλαβαίνω. :-))

Εγώ επειδή άργησα βολεύομαι με μία πορτούλα. :-P

maiandros said...

έλα ρε στριπτιτζού... για ποιόν με πέρασες; Τη βούτηξα μεν και τη δεύτερη ροδούλα, αλλά ευχαρίστως σου δίνω το ένα τρίτο...

Angelito said...

"Πολύχρωμος" ο Μύρωνας! Και καλοφωτισμένος...