Wednesday, January 04, 2006

Chocolate con churros



Η σοκολάτα (μαύρη, πηχτή, κάτι μεταξύ ροφήματος και σάλτσας για fondue) που συνοδεύεται στην Ισπανία με τους μακρόστενους άγλυκους λουκουμάδες, είναι πραγματικά μια γευστική εμπειρία που εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να περιγράψω. Κάθε φορά, είναι σαν την πρώτη φορά. Μια Παραδεισένια Κόλαση! Ιδανικός τρόπος για να ξεκινήσει η Νέα Χρονιά, μετά τα 12 σταφύλια σε κάθε χτύπημα του ρολογιού στην αλλαγή του Χρόνου και μια ποικιλία από "ζόρικα" turrones.

Eπιστροφή στην πραγματικότητα, με την Στάη, την Νικολούλη, τον Παπαδάκη και αρκετούς άλλους γραφικούς συμπατριώτες μας που μόνοι τους έχουν βαφτιστεί δημοσιογράφοι, όταν εμένα μου φαίνονται απλά ... έμποροι και παλιάτσοι, να προσπαθούν να στριμώξουν μια ιατροδικαστίνα για να πει αν το πρόσωπο των ημερών, ο Ρώσσος δραπέτης, αυτοκτόνησε ή τον αυτοκτόνησαν. Πόσο χαίρομαι που ήμασταν μακριά από όλα αυτά, από την επιρροή των ΜΜΕ και την απίστευτη βλακεία που έχει πέσει σαν την μάστιγα των ακρίδων στην ταλαίπωρη πατρίδα μου.

Καλή Χρονιά και Καλά Ουστ σε ό,τι και όποιους μας χαλούν τη διάθεση και μας γεμίζουν αρνητική ενέργεια!

26 comments:

τσέλιγκας said...

Καλή χρονιά λοιπόν, καλή χρονιά, καλή χρονιά. Τρέμε Τρέμη, τρέμε το αίμα σου θα Στά(ζ)η... Καλή χρονιά! Ω ναι, καλή χρονιά ;-)

(τσέλιγκας σε αποσύνθεση)

Citronella said...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και συμφωνώ, το ουστ επιβάλλεται! Για τη βλακεία βέβαια ισχύει το γνωστό,ότι είναι το μόνο που δεν έχει όρια μαζί με το Σύμπαν..
Καλημερούδια και θέλω σοκολάτα - έχω πιει παρόμοια, αλλά ιταλική. Τι τα θες αν δεν τραγουδάει σάλσα..:D

Marina said...

Kαλή χρυσή χρονιά να έχεις!
Με χάλασε να σου πώ την αλήθεια το ποστ σου γιατί αποφάσισα εδώ και 4 μέρες να κόψω τα γλυκά..μη με βάζεις σε πειρασμό γιατί θα φωνάξω τη Στάη να σε φάη..

Juanita La Quejica said...

Καλώς τα παιδιά! Τσέλιγκα, μάλλον έχεις αρχίσει και μεγαλώνεις και δεν αντέχεις τα πολλά ποτά και τα ξενύχτια φίλε! Κουράγιο!
Λεμονιά, να τραγουδά και coplas, και flamenco, και όλα τα καλά! Δεν έχει σχέση με την Ιταλική σοκολάτα, δεν έχω πιει κάτι παρόμοιο στην Ευρώπη μέχρι τώρα. Να σκεφτείς ότι αν θες δεν την πίνεις σαν ρόφημα αλλά την τρως με το κουτάλι, ό,τι έχει περισσέψει από τα churros δηλαδή.

Juanita La Quejica said...

Καλημερούδια Μαρίνα και Καλή Χρονιά! Με τί λες να αντικαταστήσουμε το κουνέλι φέτος; Πρέπει να το ψάξουμε...
Έτσι όπως έχω καρδαμώσει και με τα chorizos, lomos και τα salchichónes που έχω στο ψυγείο, ας έρθει όποιος θέλει, tortilla θα τους κάνω, χαχαχαχα!!!!!!!

πολυβιος said...

καλή χρονιά, χουανιτάκι. ό,τι επιθυμείς, να το πάθεις. (κι εγώ σε αποσύνθεση βρίσκομαι).

Juanita La Quejica said...

Πωπω! Αμάν βρε παιδιά, άδεια για ξεκούραση από τις καταχρήσεις χρειάζεστε όλοι, χαχα! Καλά τα πέρασες Πολύβιε; Για πες!

Citronella said...

Σνιφ..εγώ χρειάζομαι άδεια για ξεκούραση - σκέτο. Στείλε με στην πατρίδαααα!!!

Juanita La Quejica said...

Μακάρι να μπορούσα Λεμονιά μου!

πολυβιος said...

χουανιτάκι, καλά ήταν... απ' όλα είχε ο μπαξές. νέοι φίλοι, κάτι τσακωμοί, πολύ αλκοόλ, χορός, ένα θέατρο, σουβλάκια στου μπαιρακτάρη και τώρα cocooning στο πατρικό μου. αυτά εν ολίγοις.

Mirandolina said...

Καλή χρονιά, Χουανίτα κι ότι ποθείς! (κοιτπάω καθημερινώς την προσφορά της ιμπέρια κι όλο στο φευγιό έχω το νου μου...)

Juanita La Quejica said...

Αυτό που λέμε full pension δηλαδή Πολύβιε! Μια χαρά μου ακούγεται! Να πάρεις τώρα και τα Καλά Αποτελέσματα για να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα.

Juanita La Quejica said...

Mirando, όταν εμφανιστούν οι φωτογραφίες μας (ακόμα δεν έχουμε ψηφιακή, πάντα αργοί στα θαύματα της τεχνολογίας, τα χρήματα επενδύονται σε διακοπές και έτσι τα υπόλοιπα παραμένουν σε κατάσταση ... αποσύνθεσης) σου έχω μία έκπληξη!

mindstripper said...

Ουστ (τί ωραία ευχή, γέμισε το στόμα μου). Καλώς ήρθες Χουανίτα, καλή χρονιά κι απο δω! :-)

Katerina ante portas said...

A πουλάκι ταξιδιάρικο, εσύ! Καλή χρονιά, με υγεία,ευημερία, πρόοδο, με γέλιο και χαρά! Να χαίρεσαι τους δικούς σου! Και εις άλλα ταξίδια!
Όσο για τους γραφικούς της tv-ούλας, υπάρχουν και χειρότερα, alter μεριά!

Mirandolina said...

κοίτα τι μου κάνεις τώρα... αγωνία, όχι αστεία! Ε, άντε.. ε?

street spirit said...

Καλυτερότερη χρονιά και όχι ουστ, αλλά όξωωωωω ρεεεεεε!!!! όπως έλεγε και ο Παπαγιαννόπουλος ;)
την παρόμοια ιταλική (πηκτή σοκολάτα σχεδόν σαν κρέμα, την τρως και με το κουταλάκι) την έχω τιμήσει και γω και ξέρω και ένα μαγαζί που τη σερβίρει.... την ισπανική μάλλον θα πρέπει να μας την προσφέρεις εσύ ;) πιάστε μια άδεια και για μένα!!!

Marina said...

Αντί για κουνέλια να κάνουμε γαλλικό καζουλέ..διαίτης φαγητό με μπέηκον, λουκάνικα, φασόλια, μιά πάπια, αρνί και πανσέτες..

0comments said...

Καλώς ήρθαμε στο Άθενς!
Τα κεφάλια μέσα. Δε με λες, τον Ανχελίτο τον είδες;
Όσο για τους ΜΜαλά..ς που λες, έχει και στην Ιθπανία μπόλικους. Αλλά συμφωνώ αυτοί μας πονούν! Ως μέρος της χαζής μας καθημερινότητας, ως το άσχημο πρόσωπο της εθνικής μας μόστρας, ως ...

Β STRONG!!!

Juanita La Quejica said...

Καλώς βρεθήκαμε όλοι και εδώ!
Mind, είναι βέβαια μια αρνητική ευχή και δεν είναι ίσως δεν βγάζει θετική ενέργεια, αλλά και τόσο απολαυστική ε;
Μιραντό, αύριο απόγευμα είπαν θα τις έχουν έτοιμες τις φωτογραφίες, ελπίζω να βγει η χαζούλα, μικρούλα έκπληξη.
Μαρινάκι, έχεις καλή συνταγή για το καζουλέ; Το έφτιαχνε μια φίλη Λιβανέζα που είχε ζήσει πολλά χρόνια στο Παρίσι, αλλά δεν ζει πλέον εδώ. Παραπλήσιο και το αλσατικό baeckoeffe (δεν θυμάμαι πως γράφεται, είχα βάλει συνταγή στο μπλογκ μετά μια επίσκεψη στο Στρασβούργο το καλοκαίρι).
Street, ομολόγησε! Που την βρίσκουμε εδώ αυτήν την σοκολάτα;
Πότε θα πάμε να την ξεκουταλιάσουμε παιδιά;
Κατερίνα, ευχαριστώ για τις ευχές και ναι, έχεις απόλυτο δίκιο για τα περί alter, συμφωνώ 100%!
0, δυστυχώς δεν τα καταφέραμε από κοντά, γιατί ενώ την μοναδική μέρα που συμπέσαμε είχαμε πει να βρεθούμε το μεσημέρι, τα νιάτα μάλλον ξύπνησαν αργά και τα γηρατειά είχαν ήδη περπατήσει 3 ώρες και μας χώριζε πια μεγάλη απόσταση. Δεν υπήρχε χρόνος για να γίνει συνάντηση στο ενδιάμεσο, γιατί στις 5 μας είχαν καλεσμένους για σοκολάτα και στις 7 για φαγητό! Χειρότεροι από εμάς οι Ισπανοί, αυτές τις μέρες είναι επί 24ώρου βάσεως γύρω από ένα τραπέζι και οι προσκλήσεις για φαγητό απαιτούν τουλάχιστον 7 ώρες παραμονής, χαχαχα!!! Μην με ρωτήσεις τί φάγαμε, jamón, chorizo, salchichón, lomo, όσα αλλαντικά δεν τρώμε όλο το χρόνο τα φάγαμε σε 4 μέρες. Μεταξένια αλλαντικά, είναι μεγάλοι μάστορες οι άτιμοι.
Λεμονιά, άρχισε να κάνεις οικονομίες, έχω αρχίσει "ψήσιμο" για "πατρίδα" το καλοκαίρι, για εκπαιδευτικούς τάχα μου λόγους!

alximist said...

Το καλύτερο τσοκολατε κομ Τσουρος θα το βρεις στο παλιο καλό Στέκι, κοντά στην Πουερτα δελ Σολ της Μαδριτης (τώρα άγιος κάτι ήταν, μου διαφεύγει τώρα).
Αλλά την έχω ξεπεράσει με το μουσ μαρακουζα (ελληνιστί φρούτο του πάθους)...μιλάμε για μεγάλο πάθος...μμμ

landlord45 said...

ΜANY HAPPY RETURNS OF THE "OUST !" (ξέρουν ποιοί) :-)

Juanita La Quejica said...

Μάλλον στην σοκολατερία του San Ginés αναφέρεσαι Αλχημιστή, πολύ κοντά στο μοναστήρι των Ξεκάλτσωτων Αδερφών.
Land, κάποιοι ΟΥΣΤ έχουν δηλαδή γενέθλεια; Μπερδεύτηκα!

street spirit said...

αν είναι να οργανώσουμε meeting για σοκολάτα και... συμπάθειο μέσα... βρίσκεται στη Νέα Σμύρνη, στο avenue cafe... ;)

Juanita La Quejica said...

Εξαιρετική ιδέα Street. Και μιας και churros δύσκολα να βρούμε εδώ, θα φέρουμε λουκουμάδες για να βουτήξουμε στην σοκολάτα!

Gastone said...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και από μένα! Αν κρίνω από αυτά που δοκιμάσαμε στο barcelonetta και από την περιγραφή σου "παραδεισένια κόλαση" .... θα σε μαλώσω! Πως θα βγάλω την υπόλοιπη 1η μέρα στην δουλειά?