Wednesday, March 08, 2006

Έλεος κύριε Πρόεδρε!


Χθεσινοβραδινή ανταπόκριση του Προέδρου του Συλλόγου της Τσουκνίδας από Βαρκελώνη:


"Βγαίνουμε σα ζαβλακωμένα νερόφιδα απ΄το Meu


-τρία μπουκάλια Rioja 41 Ευρώ, μάιστα, μάιστα... να τα βλέπουμε τα χάλια μας-


και μας περιλαβαίνουν οι Ultras στην Cataluña, και να οι κερασμένες μπύρες, και να οι αγκαλιές, και να τα blaugrana κασκόλ δώρο, και να τι όμορφα μπλέκονται όλα όταν είναι βράδυ με δεκαπέντε βαθμούς θερμοκρασία και το Μουρίνιο δεκαπέντε μέτρα κάτω απ΄το γκαζόν του Καμπ Νου...


Aαχχχχχχ -βαθύ- ........"

Κύριε Πρόεδρε, άει στο καλό και εσείς και ο γρύλλος σας!

15 comments:

Lope said...

E; Οτι και να πω τώρα... θα φανεί ότι ζηλεύω. ΝΑΙ ΖΗΛΕΥΩ, αλλά οχι για την μπάλλα... αλλά για την Βαρκελώνη....
Γκρρρρρρρρρρρ

Citronella said...

Συμφωνώ κι εγώ : Έλεος!
Και στα δικά μας, ως τότε καλημερούδια στο Grecia:D

Juanita La Quejica said...

Koρίτσια, το δραματικό ποιό είναι; Ζήτησα φωτογραφία της καταπληκτικής τουαλέττας του Meu και εκπληρώθηκε η επιθυμία μου!
ΑΛΛΑ;
Η γυναικεία ήταν η εντυπωσιακή, η ανδρική ήταν ψιλοαδιάφορη!
Μα κι αυτός ο Πρόεδρος όλο μισές δουλειές, δεν το σκέφτηκε ότι την γυναικεία θα εννοούσα;
ΧΑΧΑΧΑ!

Lope (again) said...

Αυτό το ερωτηματικό στην φάτσα του κυριούλη με την γραβάτα, γιατί;
Ή είναι ανταποκριτής και βγαίνει στο "γυαλί" ή δεν είναι και πάει πίσωα από την κάμερα!!!

Mirandolina said...

Δεν τη χρειαζόμαστε τη φωτό της τουαλέτας τόσο - χρειαζόμαστε όμως μια γερή δόση Βαρκελώνη-από-κοντά όλοι μας, το βλέπω...

Juanita La Quejica said...

Lope, επειδή δεν έχω πάρει άδεια δημοσίευσης της συγκεκριμένης φωτογραφίας και επειδή πρέπει να προστατεύω τις "πηγές" μου (για να μην μου ανοίξουν το κεφάλι), γι αυτό και το ερωτηματικό. Εξάλλου, μην ξεχνάς ότι ένας Πρόεδρος του Συλλόγου της Τσουκνίδας ταξιδεύει πάντα ινκόγκνιτο για να αποφεύγει τις ορδές των θαυμαστών και θαυμαστριών!
Mirando, άστα!

πολυβιος said...

εγώ πότε θα πάω barcelona ? (κατά το "εγώ πότε θα γίνω μάνα ;"). καλημέρα.

Juanita La Quejica said...

Καλημέρα Πολύβιε! Ακόμα Αθήνα;

πολυβιος said...

βόρεια, χουανιτάκι, πολύ βόρεια ...

Angelito said...

Ρε τον γείτονα τι χουνέρι μας έκανε ...χειμωνιάτικα! Και τώρα που το σκέφτομαι εγώ ακόμα δεν έγραψα τις εντυπώσεις μου από την Barca. Τα σέβη μου...

nena said...

Αχ γιατί μου το κάνετε αυτό. Η πιο λατρεμένη πόλη για μένα και να μην είμαι εκεί, ποιος; εγώ; μία Νένα;

Αντε θα τ ακουμπήσω στη Μπαρτσελονέτα της Κηφισιάς πουχει και κάτι τι από Γκαουδί στο διάκοσμο, για παρηγοριά.

nicola beerman said...

δυο χρονια σχεδιαζουμε ταξιδι στη Βαρκελωνη(εχουμε και σπιτι να μεινουμε)...Που θα μας παει;Μετα απ'τα ποστ σου θα το δρομολογησω ταχεως...

landlord45 said...

Bρήκα την κατάλληλη συνοδεία για τις νύχτες μετά τις θηριωδίες :

1.Mastretta - musica de automovil ( να¨ναι καλά η Δόκτωρ )
2.Lluis Lach-cant miner, ειδικά όταν κατηφορίζεις περασμένες δύο με τα πόδια την Sant Joan και δε συναντάς ψυχή παρά μόνο όταν διασταυρώνεσαι με τη Gran Via

Δίκιο έχουν οι Ultras...κάτι περισσότερο από μια ομάδα , κάτι πιό σπουδαίο από μια πόλη...

Juanita La Quejica said...

Nena, κοίτα να έχετε φάει πριν πάτε εκεί που λες, γιατί είναι ελάχιστες οι μερίδες σε αντίθεση με τις τιμές!
Αngelito, οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Ανέβασε μερικές να χαρούμε!
Nicola, ακόμα εδώ είστε;
Κύριε Πρόεδρε, περιμένω δηλαδή αντίγραφο των cds σύντομα; Με χαρά!

Anonymous said...

Μάλιστα, αυτόν το Mastretta 2001, και εγώ τον αναμένω... Άντε landlord πάρε το φτερωτό άλογο και ανέβα κατα'δω...

Δρ. Κοτσανολόγος