Friday, September 22, 2006

Disabled photos για disabled stories



Διαβάζοντας τις Disabled Stories του Αλέξη Σταμάτη, μου ήρθε στο μυαλό κάποια από τις "περίεργες" στιγμές των φετινών μου διακοπών. Όταν έπεσε το μάτι μου σε αυτήν την πινακίδα, που τόσο σκληρά αλλά και τόσο δίκαια προσπαθούσε να διεκδικήσει και να προστατεύσει το δικαίωμα των ανθρώπων με κινητικά προβλήματα για μια θέση parking.

"Αν θες τη θέση μου, πάρε και την αναπηρία μου."

Έμεινα εκεί κολλημένη για 10' και παρακολουθούσα τους αυτοκινητιστές. Κάποιος πάρκαρε. Βγήκε, είδε την πινακίδα, μπήκε στο αυτοκίνητό του και απομακρύνθηκε. Φοβήθηκε; Ποιός ξέρει... Ο επόμενος δεν νοιάστηκε. Όταν βγαίνοντας έπεσε το μάτι του στην πινακίδα, έκανε ένα ενοχλημένο μορφασμό και συνέχισε αδιάφορα το δρόμο του για το απέναντι bistrot.

5 comments:

Anonymous said...

"Αν θες τη θέση μου, πάρε και την αναπηρία μου."

Απλά καταπληκτικά έξυπνο!

Marina said...

Η ατάκα πολύ σοφή. Οι αδιάφοροι την προσπερνούν όμως..σκέψου εδώ τι θα γινόταν..

cuentos_nat said...

το εχω δει και στην ελλαδα δεν θυμαμαι που.Οπως φανταζεσαι εδω δεν πιανει και τοσο.Μαλλον ειμαστε σιγουροι οτι θα ειμαστε για παντα υγειεις και αρτιμελεις και ωραιοι ως ελληνες...
φιλια

Juanita La Quejica said...

Λέτε εδώ να περνά τελείως απαρατήρητη μια τέτοια ταμπέλα ε; Δυστυχώς...

Anonymous said...

Δυστυχώς εδώ ενδιαφερόμαστε αποκλειστικά για τον εαυτούλη μας και την βολή μας. Τους ανάπηρους τους θέλουμε κλειδωμένους στα σπίτια τους, να μην τους βλέπουμε. Και την θέση θα τους πάρουμε και κατεστραμένα πεζοδρόμια θα έχουμε και 1002 άλλα. Υπάρχουν πάντα και οι φωτεινές εξαιρέσεις που ελπίζω να ευαισθητοποιούν σιγά σιγά τουλάχιστον τους νέους για να υπάρχει ελπίδα για το μέλλον.

Οι Γάλλοι πάντως έχουν ξεκινήσει μια σειρά με επιθετικότατα σοκαριστικές καμπάνιες που απ' όσο λένε αποδίδουν. Ίδωμεν!