Friday, November 17, 2006

Στο ντιβάνι!

15 comments:

Juanita La Quejica said...

Hasta mañana, όχι hasta luego!
Aς είσαι καλά εσύ που μου το έστειλες. Για τους ψυχάκηδες που πάσχουν από διάφορες μανίες. Και είναι "γύρω μας" compañero, ten cuidado!

Mirandolina said...

να σαι καλά βρε Χουανιτάκι μου - το χρειαζόμουν...

Anonymous said...

Μπραβίσιμα!!! Ευχαριστούμε πολύ για την κατάθεση χαράς γλυκιά Χουανίτα!
Αυτό είναι που λείπει πια από τη ζωή μας.
Φιλιά!

snikolas said...

hehe... πολύ καλό!

Juanita La Quejica said...

Nα έχουμε όλοι ένα γελαστό Σαββατοκύριακο παιδιά.

Anonymous said...

Καλό!!! Καλό σκ!

Juanita La Quejica said...

Επίσης, επίσης! Καλή Επιτυχία στην μικρή!

Anonymous said...

Ευχαριστώ!!!

Anonymous said...

μπραβο-μπραβο πολυ καλο .
οι αρχιδεες ειναι τα αγαπημενα μου λουλουδια.
φιλια και καλη εβδομαδα

landlord45 said...

Εγω πιστεύω πως οι Πρεσβείες Ισπανίας , Αργεντινής , Κούβας και περιχώρων πρέπει να κηρύξουν την σελίδα ως προστατευόμενο είδος και να τιμήσουν την J σε ειδική τελετή.
( και σε ακόμη πιό ειδική τον ήρωα D ).
Αυτό ήθελα να πω εδω και μήνες και επιστρέφω τώρα στον καναπέ μου..
:-D

Juanita La Quejica said...

Του México βρε πρώτη και καλύτερη! Γιατί την άφησες απέξω; Φτου σου! Στον καναπέ ή στο κήπο; Έκλεισε ο σύλλογος;

Καλή Εβδομάδα, Καλή μας Ημέρα!

landlord45 said...

Στον καναπέ.
Έκλεισε.Ούτε εγώ πλήρωνα τις συνδρομές μου.
Φιλιά.

Anonymous said...

ελπίζω να σ αρέσει.
φιλιά

Anonymous said...

Είδα τον εαυτό μου σε αυτόν τον καναπέ κάτι μέρες σαν και αυτή. Πολύ καλό Juanita :)

Anonymous said...

Πολύ! Obrigada Πολύβιε!

Σεξ+πυρ, εγώ πάσχω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, χαχα!