Friday, October 12, 2007

Βιολιστής στη στέγη;

Όχι ακριβώς...




8 comments:

Crazy Tourists said...

Από που είναι οι φωτογραφίες; Η πρώτη μ'αρέσει πολύ! Μια γάτα της λείπει!!!

CrazyTourist2

Juanita La Quejica said...

Από το Cáceres.
Κάποια στιγμή θα κάνω ένα ξεχωριστό post, πρόκειται για ένα πανέμορφο χωριό με ιστορία από τα ρωμαϊκά ακόμα χρόνια, βορειοδυτικά της Μαδρίτης.

ΕΛΕΝΑ said...

H πρώτη φωτό μου αρέσει κι εμένα.
Αν δεν ήταν τα περίεργα καμπαναριά, θα νόμιζα ότι ήταν δικό μας χωριουδάκι.

Juanita La Quejica said...

Έλενα, ελπίζω η κουμπάρα μου να έχει τραβήξει καλύτερες νυχτερινές, γιατί χρησιμοποίησε τρίποδο. Ήταν υπέροχο θέαμα, οι πελαργοί να πετούν την νύχτα στο ιδιαίτερα ατμοσφαιρικά φωτισμένο χωριό.
Το Cáceres είναι γενικώς γνωστό για τους πελαργούς του, αποτελούν κάτι σαν σήμα κατατεθέν του.
Αν ποτέ βρεθείτε προς Ισπανία, τί Τολέδο και τουριστικές ατραξιόν... Cáceres αλλά και πολλά άλλα μέρη, με απαράμιλλη γραφικότητα και πολύ καλές συνθήκες παραμονής για τον τουρίστα.

Natassa said...

Caceres... έχω περάσει από τα ωραιότερα business & pleasure ταξίδι ever... βασικά μόνο pleasure ήταν αλλά εντάξει... αχ τι μου θύμισες!!! ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ NA δω κι αλλες φώτο ειδικά από το κέντρο της πόλης αν έχεις :)

Juanita La Quejica said...

Εννοείς της παλιάς πόλης φαντάζομαι ε; Είχαμε την τύχη να μείνουμε εκεί. Ήταν υπέροχα, ειδικά την νύχτα ήταν μαγικά.

Natassa said...

ναι την παλιά πόλη ... μαγεία, και γω μόνο βράδυ την είδα... για τα καλά... την μέρα κοιμόμουνα...από chupitos έως βραδιές με αναγεννησιακή μουσική, καλέ τέλεια ήταν, αχ τι μου θύμισες ... να είσαι καλά!!
υ.γ. όσο για το ποντικολικέρ πολύ το γουστάρω!

Juanita La Quejica said...

ΧΑΧΑ!
Στη φίλη σου την Κική να τα πεις για τα λικέρ, που με απείλησε ότι θα φύγει από το hungry for αν τα βάλω εκεί, η στριμμένη! ΧΑΧΑ!
Για το Cáceres... έχω γυρίσει μπορώ να πω πλέον το μεγαλύτερο μέρος της Ιβηρικής (εκτός από τα νησιά που δεν έχω πάει ακόμα) και η αλήθεια είναι ότι το Cáceres ήταν ένα από τα μέρη που δεν ήθελα να φύγω. Ίσως επειδή μέναμε και κολλητά στην μεσαιωνική πόλη, σε ένα ειδυλιακό ξενοδοχείο, παλαιό παλάτι του 16 αιώνα, δίπλα στα ρωμαϊκά και τα αραβικά μουράγια.