Tuesday, February 03, 2009

“Moscas y Arañas” de Adolfo Bioy Casares


Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του ΕΑΠ που σπουδάζουν στο τμήμα Lengua y Civilización Españolas και πρέπει να ετοιμάσουν την τρίτη εργασία στην Unidad Temática ΙΣΠ 42 - LITERATURA LATINOAMERICANA II, μπορούν να κατεβάσουν σε μορφή jpg στα ακόλουθα links το διήγημα του Adolfo Bioy Casares "Moscas y Arañas", από το βιβλίο "Historias fantásticas":

Bioy Casares - Historias Fantásticas, εξώφυλλο
Bioy Casares - Historias Fantásticas, στοιχεία έκδοσης
Bioy Casares - Moscas y arañas, 1
Bioy Casares - Moscas y arañas, 2
Bioy Casares - Moscas y arañas, 3
Bioy Casares - Moscas y arañas, 4
Bioy Casares - Moscas y arañas, 5
Bioy Casares - Moscas y arañas, 6
Bioy Casares - Moscas y arañas, 7

4 comments:

Σικελια said...

Γιατί η γνώση είναι για να την μοιράζεσαι ;) Pues, ¡gracias guapa! Αν και δεν έχω φτάσει σε αυτήν την ενότητα ακόμα, me agradaría un texto hispano más.
Την καλημέρα μου :)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Η γνώση μοιράζεται μόνο με αμοιβή.
Πολλές φορές με κατηγόρησαν ότι γνώσεις που απέκτησα με αίμα, τις μοιράζω "τζάμπα".
Ναι αυτό έκανα σε όλη μου την ζωή, γνωρίζοντας ότι είναι λάθος.
Καλησπέρα Κα Χουανίτα.

Juanita La Quejica said...

Σικελία, σας έπνιξαν τα χιόνια; Να είσαι καλά. Οταν χρειαστείς βιβλία ρώτα, μπορεί να τα έχω ήδη σε ηλεκτρονική μορφή.
Δύσπιστε, καλώς ήρθες στο Sobreviviendo.

Σικελια said...

Σε ευχαριστώ Juanita μου. Μπορεί και να σου πω. Αν και είναι άλλη η αίσθηση όταν πιάνεις το βιβλίο στα χέρια σου, ιδίως τα μεταχειρισμένα.