Wednesday, March 11, 2009

Γελοιότητες!

Πριν λίγες μέρες είχα δημοσιεύσει στο Sobreviviendo ένα κείμενο με τίτλο 11 de marzo, που αναφερόταν σε ένα τραγούδι-αφιέρωμα για την τρομοκρατική επίθεση στο Atocha από το τελευταίο cd των Oreja de Van Gogh και συμπεριελάμβανε και ένα βίντεο από το youtube με την Amaia Montero να το τραγουδά "ζωντανά".

Σήμερα μια φίλη ανακάλυψε ότι δεν λειτουργούσε το link ενός τραγουδιού που ανέβασα στο fileden 2 μέρες μετά το 11 de marzo. Τσέκαρα το mail -με το οποίο είμαι γραμμένη στο blogspot αλλά και στο fileden- και βρήκα ένα μήνυμα που ανέφερε ότι σύμφωνα με την IFPI ... μπούρου μπούρου... το έσβησαν χωρίς να εξηγούν πού ήταν το λάθος. Εσβησαν μαζί με το βίντεο -χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση- και το κείμενό μου, του οποίου δεν έχω και αντίγραφο. Οχι ότι ήταν κάποια φοβερή πνευματική εργασία, αλλά ήταν ένα κείμενο γραμμένο από εμένα. Επίσης, ξαφνικά έχει λήξει και ο λογαριασμός μου στο fileden.

Τί γελοιότητες... και όσο θυμάμαι την εποχή που ο συγχωρεμένος ο Θόδωρος έτρεχε να πιάσει τους παράνομους πλανόδιους στα παζάρια της επαρχίας...

2 comments:

Gianni said...

Καλά έχει παραγίνει το θέμα.Το είχα διαβάσει και αλλού, τώρα και σε εσένα.
Όμως ισως κάποιοι έκαναν κάποια λάθη και μαζί με τα ξερά...

Juanita La Quejica said...

Μέχρι και από τις κατηγορίες, όπου χειροκίνητα βάζω τους τίτλους και τα λινκς -επειδή έχω την παλιά μορφή του μπλόγκερ- είχαν σβήσει την επικεφαλίδα του ποστ.
Δεν θυμάμαι αν είχα βάλει το τραγούδι, αν το είχα ανεβάσει μέσω fileden, σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ αν υπήρχε και το τραγούδι ή αν ήταν μόνο το βίντεο από το youtube αλλά τζίφος.