Saturday, April 25, 2009

Οι όμορφες μέρες της Ζωής (; !)

5 comments:

μαριάννα said...

Χρόνια πολλά και καλά Χουανιτάκι μου! Ευχαριστούμε για όλα τα τραγούδια, τα εξαιρετικά που μας χάρισες! Τα κατέβασα όλα! :)

Unknown said...

Εγώ μπήκα να ρωτήξω που μαστούρωνες τον Πάσχα έτσι όπως το έθεσες το θέμα, αλλά η μαριάννα από πάνου με προτρέπει να σου ευχηθώ πολλές όμορφες μέρες... (μήνες, χρόνια, ό,τι θες, δε θα χαλάσουμε τις καρδιές μας... Τί μαγείρεψες;;; :ppp)

Juanita La Quejica said...

Καλώς την Μαριάννα! Δεν σε ρωτάω πώς τα πέρασες, είμαι σίγουρη ότι ήταν υπέροχα!!! Μου έλειψες. Θα τα πούμε και από κοντά σύντομα.

Darthiir, χαχαχα! Το τί χόρτο βρέθηκε μπροστά μου αυτές τις μέρες... δεν μπορείς να φανταστείς! Και αγελαδίτσες ουκ ολίγες! Ανταπόκριση σύντομα, μόλις καταφέρω να τελειώσω την τελευταία -ελπίζω- εργασία μου στο ΕΑΠ. Δεν μαγείρεψα απολύτως τίποτα, αλλά έφαγα και ήπια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ! Μόνο που διαμαρτύρεται η ρημάδα η ζυγαριά.

gastone said...

προτιμώ τελικά την άλλη με τις κυρίες.... πιο .... chic!!!

μην απορείς πως από 'δω γιατί θα είμαστε 2, άρση απαγορευτικού? θα δείξει!!!

Juanita La Quejica said...

Κόπηκε το απαγορευτικό; Λες να οφείλεται στο Χριστός Ανέστη; Μακάρι να κρατήσει!
Γκαστονάκο, γι αυτό έβγαλα και τις δύο φωτογραφίες, για να επιλέξεις τρόπο!