Wednesday, June 17, 2009

Φεστιβάλ Ιβηρικής - Αμερικής ΛΕΑ - Λογοτεχνία εν Αθήναις

3 comments:

claire said...

Πόσο ζηλεύω και πόσο λυπάμαι που δεν θα μπορέσω να είμαι παρούσα σ αυτή τη fiesta!Εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία και με το καλό να γίνει θεσμός και να παλλαπλασιαστεί , νάρθει και στα μέρη μας.γιατί και στη Β. Ελλάδα υπάρχουν πολλοί ισπανόφωνοι.

Εύα said...

στη Βορεια Ελλαδα οπως λεει και η Κλαιρ υπαρχουν πολλοι ισπανοφωνοι,πολλοι επισης ομιλοντες τη ισπανικη,πολλοι που ασχολουνται με θεματα οπως το φλαμενκο,η ισπανικη μουσικη-το εδειξαν στους Οχος ντε Μπρουχο- και γενικοτερα εδω ακουγεται ΠΑΝΤΟΥ η γλωσσα.Τα ισπανικα ισπανικα κι οχι ντεμεκ ισπανικα μπαρακια ειναι παμπολλα κι εχει κι ωραια τανγκο μπαρς.Καιρο να ριξει μια ματια κι απο δω το Θερβαντες γιατι αυτο πλεον θεωρειται ρατσισμος ;-)
διευκρινιση:ειμαι γεννημα-θρεμμα αθηναια,ζω εδω στη Σαλονικη τα τελευταια 3 χρονια,εμαθα ισπανικα στας Αθηνας αλλα εδω τα ακουω γυρω μου κι αυτο πραγματικα με εντυπωσιαζει γιατι την εχω τη λοξα με τη γλωσσα του Θερβαντες.

Juanita La Quejica said...

Κορίτσια, για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση, με το Cervantes δεν έχω καμία σχέση.
Αφού όμως λέτε ότι υπάρχει "ισπανόφωνο κοινό" στη Θεσσαλονίκη, γιατί δεν οργανώνεστε με κάποιον τρόπο;
Την συγκεκριμένη εκδήλωση έχω την εντύπωση πάντως ότι την έχει ξεκινήσει το Sol Latino και η η Adriana Martínez.