Monday, July 06, 2009

Bajofondo - Orishas, 1ο Kosmos Festival

Πολύ καλή η πρώτη προσπάθεια του 1ου Φεστιβάλ Kosmos που έγινε στις εγκαταστάσεις του Ιππικού Ομίλου στο Γουδί, στις 31 Ιουνίου και την 1η Ιουλίου.

Οι Bajofondo -αν και δεν τους έχω παρακολουθήσει ιδιαίτερα- μου φάνηκαν εξαιρετικοί, έδωσαν την εντύπωση ότι πραγματικά κατέβαλαν όλες τους τις δυνάμεις για να συνεπάρουν το κοινό. Οι Orishas είναι μια σταθερή αξία στα live, αλλά σε σχέση με προηγούμενες συναυλίες εμφανίστηκαν ελαφρώς ... χλιαροί, ίσως επειδή ο Yotuel δεν είχε τα τρελλά κέφια στα οποία μας έχει συνηθίσει.

Πολύ κέφι, θετική ενέργεια, ζωντάνια και καλή οργάνωση στο Φεστιβάλ.

Το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε και άκουγα να συζητιέται ήταν η σκόνη. Αν θυμάμαι καλά, όταν γινόταν το Womad σε αυτόν τον χώρο υπήρχε γκαζόν. Θα ήταν μια καλή σκέψη για την επόμενη διοργάνωση ή κάποιος πλαστικός τάπητας ή έστω -το λιγότερο- να έχουν καταβρέξει το έδαφος λίγες ώρες πριν, ώστε να μην πνίγει το σύννεφο της άμμου και της σκόνης τα μουσικά συγκροτήματα αλλά και το κοινό.

Ας ελπίζουμε ότι θα υπάρξει συνέχεια σε αυτή την προσπάθεια και με άλλους αγαπημένους μουσικούς του Κόσμου, σε ένα χώρο πιο περιποιημένο (ακόμα και αν είναι ο ίδιος, χρειάζεται βελτίωση).







Το αποκορύφωμα του Φεστιβάλ για την παρέα μου υπήρξε το τραγούδι Τί συμβαίνει; το οποίο εκτός από μελωδικότητα και διαπεραστικό ρυθμό, έχει και δυνατούς στίχους. Κοίτα τί συμβαίνει στη γειτονιά μου μας φώναζε ο Yotuel στο ρεφραίν με το χαρακτηριστικό χοροπηδηχτό του και την ασταμάτητη κίνηση του δεξιού χεριού παρασύροντας τον κόσμο να τον ακολουθήσει, έχοντας βγάλει την μπλούζα του και ... πανικός στο ακροατήριο, ιδίως το γυναικείο!







2 comments:

apos said...

Buen dia,

Χαίρομαι που ήταν καλό το 1ο Φεστιβάλ, ελπίζω να καθιερωθεί να το προλάβω του χρόνου.

Τους orishas τους είδα πέρυσι στο Λυκαβηττό παρέα με τον Federico Aubele και τους καταπληκτικούς Bajofondo τους είχα δει πριν από 3 χρόνια στο Gagarin (τότε ελάχιστοι τους ήξεραν).

(Φέτος, πάω λίγο οικονομικά με τις συναυλίες, γιατί Σεπτέμβριο πρέπει να πληρώσω το εισιτήριο για Argentina. Tι να κάνεις; Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!)

Juanita La Quejica said...

ΤΥΧΕΡΕ!!! Περιμένουμε ανταποκρίσεις ημερήσιες!
Μα είναι και τιμές αυτές; Πολλά λεφτά γενικότερα, πολύ ακριβό "σπορ" το να πηγαίνουμε σε συναυλίες. Μόνο στο Φεστιβάλ Αθηνών υπάρχουν κάποια οικονομικά εισιτήρια, όπως στο Café de los Maestros. Είναι μεγάλο θέμα, εγώ αρκετές φορές στη ζωή μου δεν έχω πάει σε συναυλία από πεποίθηση, δηλαδή "δεν σας δίνω τόσα χρήματα με τίποτα", αρκούμαι στην μουσική κονσέρβα και παίρνω θέση σαν καταναλώτρια.
Επειδή είναι κυρίως instrumental οι Bajofondo, αν και τους γνωρίζω καιρό δεν μου είχαν κάνει κλικ. Στο live όμως ήταν καταπληκτικοί!
Την μόνη φορά που δεν είδα τους Orishas ήταν αυτή που αναφέρεις, γενικώς μας αρέσει πολύ και στον καλό μου και σε εμένα να τους χαιρόμαστε απο κοντά.