Friday, February 26, 2010

Συγγνώμη (για ενοχικούς!)

Perdón

Perdón, vida de mi vida
perdón, si es que te he faltado
perdón, cariñito amado
ángel adorado, dame tu perdón

Jamás, habrá quien separe
amor, de tu amor y el mío
porque si llorarte ansío
es que el amor mío pide tu perdón

Si tú sabes que te quiero con todo el corazón
(con todo el corazón, con todo el corazón)
que tú eres el anhelo de mi única ilusión
(de mi única ilusión, de mi única ilusión)

Ven, calma mis angustias con un poco de amor
con un poco de amor
que es todo lo que ansía, que es todo lo que ansía
mi pobre corazón










Το πρόσφατα τραβηγμένο βίντεο με τους πατέρα και γιο Fernández σε μια από τις τελευταίες κοινές τους εμφανίσεις όπου τραγουδούν το Perdón με αυτόν τον μοναδικό συγκινητικό αέρα μεξικάνικης τελενοβέλας, έχει δυστυχώς κοπεί από το Youtube λόγω δισκογραφικών κλπ δικαιωμάτων.

Vicente y Alejandro Fernández - Perdón

Είναι ίσως και η καλύτερη εκτέλεση του bolerazo του Πορτορικιένιου maestro του bolero και της guaracha Pedro Flores.

Ιδιαίτερα ξεχωριστή -και μάλλον η αγαπημένη μου- είναι και η ερμηνεία των αδερφών Fáez, της γενιάς της vieja Trova Cubana.

Las Hermanas Fáez - Perdón

Κλασσική η ερμηνεία των Benny Moré και Pedro Vargas, ίσως αυτή που έγινε περισσότερο γνωστή και αγαπητή στον ισπανόφωνο κόσμο.

Benny Moré y Pedro Vargas - Perdón

Last but not least, ο Daniel Santos στα Boleros Tropicales του 1996.

Daniel Santos - Perdón

PS. ¡Feliz Cumpleaños Alfonso!

No comments: