Thursday, August 05, 2010

México lindo y querido



"Δεν υπάρχει ευτυχία που να κόβεται στα τρία" γράφει ο Πυθαγόρας στο παλιό λαϊκό τραγούδι, όμως αν πηγαίναμε να την ψάξουμε στο Μεξικό τότε θα αυξανόντουσαν σημαντικά οι πιθανότητες, σύμφωνα τουλάχιστον με μελέτες του UCM (Universidad Complutense de Madrid) για την Coca Cola.

87.7 στα 100, το υψηλότερο σκορ έχουν οι Μεξικανοί στην έρευνα για την "Παγκόσμια Ευτυχία".

Όταν τα λέω εγώ τόσα χρόνια, ποιός με ακούει;

Η αρνητική προπαγάνδα των γειτόνων των άτυχων σε αυτό το θέμα Μεξικανών, καλά κραττεί και στην Ελλάδα.

6 comments:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Βουρ... για Mexico δηλαδή..
Και δε μου πέφτει καθόλου άσχημα η Ν. Αφρική μιας κι' έχω τις γλαρο-διασυνδέσεις
Αχχχχχ...Cape Town...
Καλό σου και δροσερό καλοκαιρινό υπόλοιπο,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Juanita La Quejica said...

Πετά ο γλάρος σου μέχρι εκεί;
Και τί κάνετε ακόμα εδώ;
Το δισάκι στον ώμο και ... βουρ, όπως σωστά το έθεσες!
Φιλιά

Unknown said...

Ναι, ναι, μας είπαν το προφανές, για να διαφημιστούν...
Ήμαρτον...
(Μα καλά, κοίτα να δεις για ΤΙ έρευνες πληρώνει ο κόσμος και εγώ δεν έχω χρήματα για να κάνω τις δικές μου... ΓΡΟΥΜΦ)

Juanita La Quejica said...

Εννοείς ότι το ισπανικό Complutense πληρώθηκε από την πολυεθνική κόκα κόλα για να διαφημίσουν το Μεξικό;
Χμ... μπορεί... όλα είναι πιθανά.
Κάνε μια έρευνα για τα όμορφα οπίσθια ανά την υφήλιο και να δεις πώς θα μαζέψεις χρήμα.

Unknown said...

Δε διάβασες την έρευνα μέχρι τέλους; Λέει ότι η κανανάλωση coca colaς (φτου) φέρνει ευτυχία!

Juanita La Quejica said...

Κάνω επιλεκτική ανάγνωση, το ενδιαφέρον μου εξαντλήθηκε πριν φτάσω στο "ζουμί".