Thursday, September 16, 2010

Bandidos... ουστ!!!



Το είδαμε και αυτό.

Πρώτη φορά στους 40+ μου Μάρτηδες, πέρασαν κάτω από το σπίτι την ημέρα της γιορτής της εκκλησίας της γειτονιάς όλοι οι τέως και οι νυν του δικού μας και του διπλανού δήμου, μονιασμένοι λόγω Καλλικράτη, μαζί με αστυνομική μπάντα και βέβαια τους εκπροσώπους της εκκλησίας και κάποιους πιστούς που ακολουθούσαν.

Τί ακριβώς ακολουθούσαν, δεν είμαι σίγουρη.

Την εικόνα της Αγίας ή την εικόνα της Αηδίας;

Γιατί όλοι αυτοί βγάζουν ξεδιάντροπα τα μάτια τους και αλληλομαχαιρώνονται τα τελευταία 20 χρόνια -τουλάχιστον- ενώ το διατυμπανίζουν ταυτόχρονα προς άγραν ψήφων.

Να δούμε τί άλλο θα δούμε στις πολύπαθες γειτονιές που κάποτε είχε η ΑΕΚ το γήπεδό της, πριν κάποια λαμόγια -που κατεβαίνουν και πάλι υποψήφια και είχαν το θράσσος να παρελαύνουν κάτω από το σπίτι μου σήμερα και να ενοχλούν το σκύλο μου- το γκρεμίσουν για να κονομήσουν...


ΥΓ. Έτσι εξηγείται και το πώς είχα την τύχη να συναντήσω τον οδοκαθαριστή μας το πρωί και να τον ρωτήσω γιατί δεν μας κάνει την τιμή να σκουπίζει το πεζοδρόμιο μπροστά από 5 σπίτια. Η απάντηση ήταν ότι αυτός δουλεύει τετράωρα και δεν φέρει ευθύνη, αλλά ευτυχώς, λόγω της παρέλασης σήμερα τουλάχιστον έκανε μια εξαίρεση! Τώρα βέβαια, και του χρόνου ξανασκούπισμα! Μην κακομάθουμε κιόλας.

Bandidos... ουστ!!!

4 comments:

Unknown said...

Μήπως κάνανε κηδεία του δήμου;
[Είδες τί ωραία γκρινιάζεις στο μπλόγκ;;; !!! :) ]

Juanita La Quejica said...

Άσε... σκέφτομαι συνέχεια ότι έπρεπε να τους έχω περιλάβει με το λάστιχο, να τους δροσίσω βρε παιδί μου... αλλά κόλωσα.

Makis Theodoroulis said...

κακο παιδι δεν σου εχουν μαθει να μην τα βαζεις με την εξουσια

Juanita La Quejica said...

Τουλάχιστον κατάφερα τον οδοκαθαριστή να σκουπίσει το πεζοδρόμιό σου. Είχαμε ένα κέρδος...