Thursday, January 13, 2011

Για μια ολόκληρη ζωή - 24

Η Chavela Vargas έρχεται συνήθως πρώτη στις προτιμήσεις του Sobreviviendo. Αδιαπραγμάτευτη αξία, η πιο κατάλληλη για "ειδικές" αφιερώσεις.



Ακολουθεί ο Antonio Machín, που έκανε ιδιαίτερα γνωστό αυτό το ερωτικό τραγούδι στην Ευρώπη.



Ελαφρώς μελό ο Julio Jaramillo "το Αηδόνι της Αμερικής" από το Εκουαδόρ, πάντα όμως με έντονο προσωπικό στίγμα.



Μια πιο πρόσφατη ερμηνεία από τον Luis Miguel το 2002, στο Estadio Azteca.



Δεν θα μπορούσε να λείψει και μια telenovela, La Hija del Mariachi.



Για το τέλος, ακούμε τον Μεξικανό σπουδαίο εκπρόσωπο των rancheras Cuco Sánchez. Δυσκολεύτηκα να βρω το σχετικό βίντεο καθώς η δισκογραφική εταιρεία που τον εκπροσωπούσε έχει κόψει την αναπαραγωγή πολλών βίντεός του για την Ελλάδα.



Toda una vida

Toda una vida me estaría contigo
no me importa en que forma
ni donde ni como, pero junto a ti.

Toda una vida, te estaría mimando
te estaría cuidando como cuido mi vida
que la vivo por ti.

No me cansaría de decirte siempre,
pero siempre, siempre.
Que eres en mi vida
ansiedad, angustia y desesperación.

Toda una vida me estaría contigo
no me importa en que que forma
ni donde ni cuando, pero junto a ti.

3 comments:

Νίκος-Εμμανουήλ said...

Hasta ahora, solamente la había escuchado en la voz de Antonio Machín y también interpretada por Los Panchos.

De las versiones que has seleccionado, le encuentro un encanto especial a la interpretación de Julio Jaramillo.

¡Gracias por sacar esta canción de baúl de los recuerdos!

Φιλιά

Juanita La Quejica said...

Me encanta que te gustó Emmanuel.
Lo elegí para celebrar el 24 aniversario de marchar juntos con D.

Νίκος-Εμμανουήλ said...

Πολύ καλή επιλογή!
Χρόνια σας πολλά!
:)