Sunday, February 26, 2012

Μπάρμπα - Γιάννης Κανατάς

Ακούμε την καντάδα λαϊκής προέλευσης "Μπάρμπα-Γιάννης Κανατάς" του 1870, ερμηνευμένη από την Ισπανίδα υψίφωνο (κολορατούρα) Elvira de Hidalgo, που υπήρξε δασκάλα τραγουδιού της Μαρίας Κάλλας.


ΥΓ. Στα παιδικά μου χρόνια άκουγα συχνά να τραγουδούν τον "Μπάρμπα-Γιάννη Κανατά", καθώς ήταν το τραγούδι που είχε συνδέσει η μητρική μου οικογένεια με τον παππού Γιάννη, που πέθανε όταν ήμουν 4 ετών. Ελάχιστες οι αναμνήσεις μου... το τραγούδι που μου αφιέρωνε όταν φορούσα τη στολή της νοσοκόμας και προσπαθούσα να τον "κάνω καλά", καθώς και τα φιστίκια που μου έφερνε γυρνώντας από τη βόλτα του. Υπάρχουν άνθρωποι χαρισματικοί, που ακόμα και στην δύση τους εκπέμπουν μεγαλόκαρδη ομορφιά. Ο δικός μας Μπάρμπα-Γιάννης ήταν ένας από αυτούς, τους λίγους.

No comments: