Monday, January 12, 2015

Λογοκρισία, Charlie και Άλσος Νέας Φιλαδέλφειας

Ειδικά στην Νέα Φιλαδέλφεια, που η λογοκρισία επιβάλλεται διά της ωμής βίας ξανά και ξανά από τον περασμένο Απρίλιο με πολλαπλά θύματα, οι σιωπηλές διαμαρτυρίες και οι φωτογραφήσεις τύπου Είμαστε όλοι Charlie εμένα πλέον δεν με καλύπτουν, δεν με πείθουν.

Στο σημείο που έχουμε φτάσει, δεν μπορούμε να κρυβόμαστε άλλο πίσω από το δάχτυλό μας.

Εγώ τουλάχιστον, αρνούμαι.

Θα είχε κάποια σημασία -έστω και εκ των υστέρων- να οργανώσουμε όλοι οι κάτοικοι -με μπροστάρηδες τους εκλεγμένους στο δημοτικό συμβούλιο εκπροσώπους μας- μία σιωπηλή διαμαρτυρία, όπου θα φωτογραφιζόμαστε στην κεντρική πλατεία της Νέας Φιλαδέλφειας με πανώ που θα γράφουν Είμαι Άλσος.

Θα αποκτούσε ίσως έτσι κάποιο νόημα όλος αυτός ο παραλογισμός που ζούμε.


Διαφορετικά... διαβάστε το παρακάτω κείμενο: Εγώ, δυστυχώς, δεν είμαι Charlie

No comments: