Monday, December 26, 2011
¡Un poco de respeto!
Αργία μήτηρ πάσης κακίας.
Και, όπως κάθε μητέρα, πρέπει να τη σεβόμαστε!
1 comment:
Unknown
27 December, 2011 09:48
Εμ, για σκέψου να τσαντιστούν και τα τέκνα της!
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
‹
›
Home
View web version
Εμ, για σκέψου να τσαντιστούν και τα τέκνα της!
ReplyDelete