De nada danntara. Hola amigo, todo bien? Αθεόφοβε, ναι, τα θυμάμαι τα ποστς σου. Μου έκανε από την αρχή θετικότατη εντύπωση ότι οι γενικές πληροφορίες που δίνεις για την ιστορία κλπ της περιοχής είναι ακριβείς και σύμφωνες με όσα έχω διαβάσει σαν φοιτήτρια Ιστορίας και Πολιτισμού της Λατινικής Αμερικής. Πάντα τέτοια ταξίδια σου εύχομαι και καλύτερα!
gracias por el link!
ReplyDeletethanks for the Link!
;D
!Viva Mexico, Juanita!
ReplyDeletejorge
Viva Mexico !λοιπόν!
ReplyDeleteΉμουνα εκεί φέτος το Πάσχα και έχω γράψει 4 ποστ με τις εντυπώσεις μου από εκεί.
De nada danntara.
ReplyDeleteHola amigo, todo bien?
Αθεόφοβε, ναι, τα θυμάμαι τα ποστς σου. Μου έκανε από την αρχή θετικότατη εντύπωση ότι οι γενικές πληροφορίες που δίνεις για την ιστορία κλπ της περιοχής είναι ακριβείς και σύμφωνες με όσα έχω διαβάσει σαν φοιτήτρια Ιστορίας και Πολιτισμού της Λατινικής Αμερικής. Πάντα τέτοια ταξίδια σου εύχομαι και καλύτερα!
Πολύ ωραία φωνή!
ReplyDeleteΣε ευχαριστώ. Ακούω τώρα την la Cucaracha!
La voz que no tiene cambio es Ana Gabriel solo y a veces con Vikki Carr y Rocio Jurado.
ReplyDelete