Ααααααααχαχαχαχαχαχα!
Αν και τώρα που το σκέφτομαι, ήταν τόσο όμορφο το χωριό όπου τράβηξα την φωτογραφία που είναι κρίμα να τοποθετώ τους εγκληματίες σε αυτό το περιβάλλον.
Ααααααααχαχαχαχαχαχα!
ReplyDeleteΑν και τώρα που το σκέφτομαι, ήταν τόσο όμορφο το χωριό όπου τράβηξα την φωτογραφία που είναι κρίμα να τοποθετώ τους εγκληματίες σε αυτό το περιβάλλον.
ReplyDelete