Wednesday, December 28, 2011
Ευχή στον Αη Βασίλη!
"Εγώ φέτος δεν ζήτησα να φέρει. Ζήτησα να πάρει!"
1 comment:
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
29 December, 2011 12:26
Χαχα...
Στον αγύριστο λέμε...
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
‹
›
Home
View web version
Χαχα...
ReplyDeleteΣτον αγύριστο λέμε...
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές