Wednesday, December 28, 2011

Ευχή στον Αη Βασίλη!


"Εγώ φέτος δεν ζήτησα να φέρει. Ζήτησα να πάρει!"

1 comment:

  1. Χαχα...
    Στον αγύριστο λέμε...

    XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ReplyDelete