Wednesday, December 07, 2011
Tangos extremeños
2 comments:
apos
07 December, 2011 10:50
Eξαιρετικό! Και ο αφηγητής, πόσο μου αρέσει αυτή η προφορά...
Reply
Delete
Replies
Reply
Juanita La Quejica
07 December, 2011 11:02
Δίκιο έχεις.
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
‹
›
Home
View web version
Eξαιρετικό! Και ο αφηγητής, πόσο μου αρέσει αυτή η προφορά...
ReplyDeleteΔίκιο έχεις.
ReplyDelete