Saturday, February 11, 2012

..."σε αυτούς που αγαπήθηκαν, αλλά, δε θα ξαναγυρίσουν"...

2 comments:

  1. Υπέροχο και το τραγουδι αι το βίντεο!!!

    ReplyDelete
  2. Κάπως πρέπει να προσπαθούμε να πάρουμε λίγο κουράγιο Αλισάχνη...

    ReplyDelete