Καλημέρα Χουανιτα Χρονια Πολλα . καλα σιγα μην ιδρωσουν :)
Πόσο δίκιο έχεις... Ας ελπίζουμε να μην μας κάψουν πολύ στο σούβλισμα, να μας φάνε μια κι έξω.Καλή Ανάσταση!
Καλημέρα Χουανιτα Χρονια Πολλα . καλα σιγα μην ιδρωσουν :)
ReplyDeleteΠόσο δίκιο έχεις...
ReplyDeleteΑς ελπίζουμε να μην μας κάψουν πολύ στο σούβλισμα, να μας φάνε μια κι έξω.
Καλή Ανάσταση!