Wednesday, April 11, 2012

Μήνυμα "εκλογικό"

2 comments:

  1. Καλημέρα Χουανιτα Χρονια Πολλα . καλα σιγα μην ιδρωσουν :)

    ReplyDelete
  2. Πόσο δίκιο έχεις...
    Ας ελπίζουμε να μην μας κάψουν πολύ στο σούβλισμα, να μας φάνε μια κι έξω.
    Καλή Ανάσταση!

    ReplyDelete