Wednesday, January 04, 2006

Σε πείσμα της βλακείας ...


Σε πείσμα της βλακείας κάποιων υπαλλήλων-μεταφορέων και της παντελούς έλλειψης Εξυπηρέτησης Πελατών, μπορούν να καθήσουν (ευγενική είμαι, άλλο εννοώ) πάνω στο γραφείο και στην καρέκλα που δεν παρέλαβα οι ανευθυνοϋπεύθυνοι γνωστής αλυσίδας καταστημάτων που πουλά ηλεκτρονικούς υπολογιστές και έπιπλα γραφείου και εγώ θα συνεχίσω να κάθομαι -προσωρινά- στην παλιά μου καρέκλα και να απολαμβάνω τις περιπέτειες του Lukcy Luke σε συλλεκτικό τεύχος με όλες τις καρτούλες μέσα, αγορασμένο σε εξαιρετική τιμή μετά από σκληρό παζάρι (χαχαχα!!!), έξω από τον Καθεδρικό Ναό της Βαρκελώνης... Πάμε Ντόλυ!

13 comments:

mindstripper said...

(Ευτυχώς που είναι στα Ισπανικά και δε ζηλεύω πολύ :-P)

Citronella said...

Κι όταν μου τη δίνει κάτι τέτοια δειλινά...
παίρνω τ'άλογό μου και πάωω στα βουνά
;)))

street spirit said...

ισπανός λούκι λουκ!!!! ούτε γω ζηλεύω ;)

Marina said...

και ο Ραντανπλάν στα ισπανικά γαυγίζει?

Βαρκελώνη έ? ΖΗΛΕΥΩ

τσέλιγκας said...

Ο Ραντανπλάν! Πιο ηλίθιος κι από τον ίσκιο του! Μάλιστα κυρίες και κύριοι. Αυτός είμαι!

nicola beerman said...

juanita τις ημερες των εορτων(4συνεχομενες μερες)εβλεπα καθε μερα το ιδιο επεισοδιο του Λουκι Λουκ για χαρη του ανηψιου μου.Επισης εβλεπα μετα το Λουκι Λουκ και τις περιπετειες του Οδυσσεα γιατι ο ανηψιος δεν σηκωνε κουβεντα...και αν δεν τα'βλεπε γινοταν της μουρλης.

Marina said...

Αυτά που γράφεις για καθυστερήσεις στην παράδοση κάτι μου θυμίζει..Από το Πλαίσιο παρήγγειλες τα πράγματα?

maiandros said...

Καλώς ορίσατε μπακ! τσεκάρετε και το μέηλ σας!

Juanita La Quejica said...

Μάντισσα είσαι Μαρίνα;
Παιδιά, αν ενδιαφέρεστε σκανάρω σελίδες, αλλά είναι λίγο απογοητευτικό το μέσα, γιατί είναι όλο με μικρούτσικες κάρτες, δεν είναι σαν τα περιοδικά που διαβάζαμε εμείς. Γι αυτό και είναι συλλεκτικό, αλλά συγνώμη τώρα, εγώ που στο καλό να ξέρω τί σημαίνει cromos;
Ήθελα να πάρω και ΤενΤεν, αλλά θα τα έφερνε την επομένη και δεν τα καταφέραμε να ξαναπεράσουμε από εκεί. Τον Ραντανπλάν τον λένε κάπως αλλιώς στην Ισπανία, δεν μου έρχεται τώρα όμως το πως.
Nicola, εμείς με τις ανηψιές παίξαμε σκοτεινό δωμάτιο που εγώ το μετέτρεψα σε θεοσκότεινο σπίτι και εκείνες είχαν κατουρηθεί από το φόβο τους, αλλά οι "μεγάλοι" την είχαμε καταβρεί, αν εξαιρέσεις τις κουτουλιές, τις σπρωξιές και τις αγκωνιές που ρίχναμε με τον big bro, γιατί θέλαμε να κρυφτούμε στις ίδιες κρυψώνες (εκεί που κρυβόμασταν όταν ήμασταν πιτσιρίκια, αλλά τώρα "θεριέψαμε" και με το ζόρι χωράει ένας!).
Μαίανδρε, yes Στρατηγέ! Ήδη έστειλα ταχυδρομικό περιστέρι.

Τελαμωνας Στοκος said...

Αααα ο Αβερελ !! Ξαδερφακι !! :-)

Juanita La Quejica said...

Σου στέλνω φώτο του ξαδέρφου Τελ, για να τον θυμάσαι!

Katerina ante portas said...

Kαλημέρα (πως το λέτε εσείς εκεί ισπανικά γιατί δεν το ξέρουμε εμείς εδώ;)
Ταξίδεψέ μας έως τη Βαρκελώνη, ίσως αξίζει τον κόπο μεσοχείμωνα,θα μας αλλάξεις και τη διάθεση! ;)

Juanita La Quejica said...

Κατερινάκι μου, φοβάμαι ότι δεν θα μπορέσω τώρα, γιατί είμαι πλέον σε ρυθμούς ζόρικους για όλο τον Γενάρη για διάφορους λόγους. Κάνε λίγη υπομονή... Άσε που σε αυτήν την επίσκεψη μόνο τουρισμό δεν κάναμε, περισσότερο βλέπαμε φίλους.