Monday, July 26, 2010

Κάππαρη

Κάστρο, Σίφνος





6 comments:

Ελένη Μπέη said...

Εκεί στη Σίφνο γνώρισα κι εγώ την κάπαρη, Juanita. Κι έφυγα από εκεί με ένα μεγάλο βάζο. Από τότε δεν έλειψε από την καλοκαιρινή χωριάτικη σαλάτα μου. Το φυτό βέβαια το ήξερα από πολλά χρόνια και μάλιστα με το επιστημονικό του όνομα: caparis spinosa. Αλλά αυτό είναι μεγάλη ιστορία και δεν σου τη λέω. ;)

Juanita La Quejica said...

Να μου πεις και την ιστορία! Τρελλαίνομαι για ιστορίες.
Την κάππαρη τουρσί την χρησιμοποιούσαμε πολύ στην οικογένειά μου αλλά ποτέ δεν είχα δοκιμάσει πριν την πρώτη μου επίσκεψη στη Σίφνο το 1988 την καππαροσαλάτα με ξερή κάππαρη. Από τότε φροντίζω πάντα να έχω προμήθειες και φτιάχνω 1-2 φορές τον χρόνο. Όμως, είναι τελείως διαφορετικό να την τρώμε στη Σίφνο από ό,τι στην Αθήνα, χάνει ένα μέρος της "νοστιμιάς".

Unknown said...

Έμασες;

Juanita La Quejica said...

Από το μπακάλικο! Πιάνεται;

Unknown said...

Φυσικά και ΟΧΙ!!!

Juanita La Quejica said...

Να ξαναπάω τότε να μαζέψω!