Monday, January 03, 2022

Ξανθίππη Ζαχαριάδου: Αντίο σε μία πολεμίστρια

Σήμερα με πόνο αποχαιρετούμε την Rubia της οικογένειας του Abanico, την Ξανθίππη Ζαχαριάδου. Η Ξανθίππη μας υπήρξε βασικό και το πιο αγαπητό μέλος της θεατρικής ομάδας του Abanico, καθώς και συνοδοπόρος στον ισπανόφωνο κόσμο, εδώ και αρκετά χρόνια.

Δεν θα ξεχάσω την παράκλησή της στο αξέχαστο ταξίδι μας στο Μεξικό, τον Ιούλιο του 2018, όταν μου ζητούσε επίμονα να την φωτογραφίζω στις πυραμίδες, τονίζοντάς μου ότι "αυτή θα είναι η τελευταία φορά στη ζωή μου που ανεβαίνω σε πυραμίδα Χουανίτα μου, ας έχω μία αναμνηστική φωτογραφία". Κι εγώ την πείραζα, θυμίζοντάς της ότι θα έπρεπε να κάνει υπομονή μέχρι να μπορέσουμε να ανεβούμε και το Μάτσου Πίτσου στο Περού, ένα ταξίδι που τελικά δεν πρόλαβε να κάνει.

Η Ξανθίππη μέχρι τέλους υπήρξε πολεμίστρια, έζησε τη ζωή σε όλο της το μεγαλείο και πάλεψε μέχρι την τελευταία στιγμή για να είναι με την αγαπημένη της οικογένεια και τους φίλους της. 

Με το θάνατό της μας αφήνει παρακαταθήκη ένα σπουδαίο μάθημα Ζωής.

¡Hasta siempre compañera!

No comments: