Sunday, November 15, 2009

EAΠ


Πάει και αυτό! Επιτέλους, φτου ξελευθερία!

6 comments:

μαριάννα said...

Σ Υ Γ Χ Α Ρ Η Τ Η Ρ Ι Α!!!!!!

Σιδεροκέφαλη και εις ανώτερα! Πού ξέρεις, μπορεί αύριο να μας πεις ότι θέλεις να συνεχίσεις στη Γρανάδα, για παράδειγμα, τις σουδές σου! ;)

Θα το γιορτάσουμε αυτό! Μπράβο κοριτσάρα μου! Με το καλό και στον Δ σου!

Μια αγκαλιά σφιχτή!

Μαριλένα said...

μπράβο, μπράβο Juanita!
τώρα η σειρά μας, ε;
αλλά εμεις εχουμε μέλλον μπροστα μααας :))

Roadartist said...

Καλό πτυχίο :)

Juanita La Quejica said...

Μαριάννα μου, τις καλύτερες ευχές μου δίνεις! Να τελειώσει και ο Δ και μετά παρεούλα για καινούργιες περιπέτειες (σπουδές θα το πούμε!) εκεί στον μαγικό Νότο! Εύχομαι με το καλό και στου μικρού σου!

Μαριλένα, σε ευχαριστώ πολύ! Έχετε δρόμο μπροστά σας, δύσκολο αλλά και όμορφο! Να είστε καλά και να καμαρώσετε τις κόρες σας με πτυχία, παιδιά και εγγόνια!

Roadartist, να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ! Αν σου πω τώρα ότι μου φαίνεται στραβοτυπωμένο, θα με πεις υπερβολική; ΧΑΧΑ! Αλήθεια λέω, δεν είναι κεντραρισμένο το σήμα και τα γράμματα. Θα μου πεις, αυτό είναι το πρόβλημα; Ούτε ένας καθηγητής δεν παρέστη στην τελετή, δεν τους πληρώνουν εξτρά φαίνεται για να παρευρεθούν, είναι και μακρυά η Πάτρα...

Unknown said...

Άντε βρε, με 'γεια το καπελάκι!

Juanita La Quejica said...

Ευχαριστώ! Καρφίτσα μας έδωσαν, αλλά δεν βρήκα σχετικό σκίτσο.
Χρόνια Πολλά, Να Τα Εκατοστήσεις!