Monday, December 12, 2016

Πωλείται η χώρα μου / Se vende mi país

Πωλείται η χώρα μου παντού
Τα έντερα, η καρδιά και τα πλευρά της
Πωλείται η χώρα μου στους 5 ανέμους
Το αίμα της, ο ιδρώτας της, τα τρόφιμά της
Πωλείται η πατρίδα μου κάθε στιγμή...
Η πείνα της, ο πόνος της, το συναίσθημά της
Πωλείται η χώρα μου με όλα και τους ανθρώπους
Δεν την πουλώ εγώ όχι, γιατί το θέλω
Δεν την πουλώ εγώ όχι, καλύτερα το χω να πεθάνω
Δεν την πουλώ εγώ όχι, γιατί το θέλω
Δεν την πουλώ εγώ όχι, καλύτερα το χω να πεθάνω...
 

 
Se Vende mi País por todos lados
La tripa, el corazón y sus costados
Se Vende mi País a 4 vientos
Su sangre, su sabor, sus alimentos
Se Vende mi País cada momento
Su hambre, su dolor, su sentimiento
Se Vende mi País con todo y gente
Se vende la palabra independiente
Yo no lo vendo no, porque lo quiero
Yo no lo vendo no, mejor me muero
Yo no lo vendo no, porque lo quiero
Yo no lo vendo no, mejor me muero...

“Se vende mi país”, reclamo musical de Óscar Chávez
Óscar Chávez: “Se vende mi país la compuse hace 10 años; por desgracia, es vigente”


No comments: