Saturday, October 28, 2017

«Ζήτω η Νέα Φιλαδέλφεια – Ζήτω ο Δήμαρχός μας Νίκος Τρυπιάς»

Ο λόγος αυτός γράφτηκε και εκφωνήθηκε από την πρώτη γυναίκα Δημοτική Σύμβουλο Νέας Φιλαδέλφειας Μαρίτσα Γιαννάκη, με αφορμή τις δημοτικές εκλογές της 5ης Ιουλίου του 1963.

Φιλαδελφιώτισσες και Φιλαδελφιώτες
Με την άξια και τιμητική ψήφο σας με ανεδείξατε δημοτικόν σύμβουλον του Δήμου Νέας Φιλαδελφείας επί τρεις συνεχώς τετραετίες υπό τον συνδυασμόν του ακούραστου, δημιουργικού Δημάρχου μας κ.Νίκου Τρυπιά.
Μέσα στα 13 αυτά χρόνια της συνεχούς δημαρχίας του Ν.Τρυπιά έγιναν πολλά έργα στο Δήμο μας τα οποία συνετέλεσαν ώστε η Νέα Φιλαδέλφεια να αναδειχθή ένα από τα καλύτερα και ωραιότερα προάστεια των Αθηνών. Γι αυτό είμαι ευτυχής και υπερήφανη γιατί χάρις εις την εμπιστοσύνην με την οποίαν με περιβάλετε και την τιμήν την οποίαν μου εκάνατε απετέλεσα και εγώ μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου, εις την δημιουργικής αυτήν περίοδον.
Με το θάρρος αυτό της εμπιστοσύνης αλλά και με πλήρη συναίσθησιν των υποχρεώσων τας οποίας μου επιβάλλει η επανειλημμένη τιμητική σας διάκρισις έρχομαι διά τετάρτην φοράν να ζητήσω την ψήφον σας.
Δεν είναι ανάγκη να πλέξω το εγκώμιον του καθ΄όλα αξίου Δημάρχου μας. Είναι γνωστές οι προσπάθειες τις οποίες καταβάλλει για την πρόοδο του Δήμου μας και για τα συμφέροντα των συμπολιτών μας. Εκείνο όμως που έχω να τονίσω, το οποίο εξ ιδίας αντιλήψεως έχω διαπιστώσει, από την μακροχρόνιον συνεργασίαν μου μαζί του επί 13 ολόκληρα χρόνια είναι, ότι είναι ένας άνθρωπος ο οποίος πραγματικά φροντίζει για τα συμφέροντα του Δήμου μας και αξίζει να συνεργάζεται κανείς μαζί του.
Κάνοντας μια σύντομη ανασκόπησι των έργων της προηγουμένης δημαρχιακής περιόδου για να μην επεκταθώ και στις προηγούμενες έχω να σας αναφέρω τα σπουδαιότερα έργα που εξετελέσθησαν στο διάστημα αυτό.
Με την επέκτασιν την οποίαν έλαβε η Νέα Φιλαδέλφεια τελευταίως νέοι δρόμοι κατεσκευάσθησαν. Παραλλήλως εγένετο επέκτασις του ηλεκτρικού δικτύου και του δικτύου υδρεύσεως εις όλες τις νέες περιοχές.
Μέσα στο Άλσος δημιουργήθηκε ο θερινός κινηματογράφος ο οποίος με το ευχάριστο δροσερό περιβάλλον του αποτελεί ένα πολιτισμένο μέσον ψυχαγωγίας των δημοτών μας και συγχρόνως ένα μεγάλο έσοδο του Δήμου μας.
Επιτύχαμε την σύναψιν δανείου τεσσάρων εκατομμυρίων δρχ εκ των οποίων τα δύο θα διατεθούν για την απαλλοτρίωσιν του τριγώνου μεταξύ των οδών Πίνδου, Τυάννων και Τατοΐου και την αξιοποίησιν αυτού και τα άλλα δύο εκατομμύρια θα διατεθούν διά να δημιουργηθή ο χειμερινός κινηματογράφος στο Άλσος του οποίου οι μελέτες και τα σχέδια έχουν υποβληθή αρμοδίως προς έγκρισην.
Διεμορφώθη το κτίριον της δεξαμενής του Άλσους το οποίον θα στεγάση το δημοτικόν κατάστημα, το δε ισόγειο θα χρησιμοποιηθή ως Δημοτική Βιβλιοθήκη, λέσχη προσκόπων και αίθουσα τελετών.
Οι γέφυρες Νέας Φιλαδελφείας-Περισσού οι οποίες θα διευκολύνουν την σύνδεσίν μας με τον ηλεκτρικό και θα ανακουφίσουν την συγκοινωνίαν μας ήδη άρχισαν να κατασκευάζωνται.
Αρκετές αποστολές παιδιών του Δήμου μας γίνονται καθημερινώς σε παιδικές κατασκηνώσεις.
Και όλα αυτά είναι μόνον ένα μέρος των έργων τα οποία συνετελέσθησαν στην προηγούμενη περίοδο. Και είναι γνωστό σε όλους μας ότι αυτά τα έργα έγιναν με φτωχά οικονομικά μέσα χωρίς την άνωθεν βοήθειαν αλλά με τις δικές μας προσπάθειες και την δική σας συμπαράστασιν αλλά προ πάντων με την ανεξάντλητη δραστηριότητα του Δημάρχου μας Νίκου Τρυπιά, ο οποίος οδηγούμενος από την αγάπη που νοιώθει για το Δήμο μας, για όλους μας διαθέτει όλη του την ζωντάνια για την πρόοδο και το καλό του τόπου. Γιατί ο Νίκος Τρυπιάς και η Νέα Φιλαδέλφεια είναι δύο πράγματα αλληλένδετα.
Και εγώ σαν γυναίκα και με το πρακτικό μυαλό που διακρίνει εμάς τις γυναίκες κατέβαλα ό,τι μπορούσα στη δημιουργική αυτή προσπάθεια. Συνεπής στην εντολή που μου δώσατε στις τρεις προηγούμενες τετραετίες προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να φανώ αντάξια της τιμής που μου κάνατε. Γιατί σαν γυναίκα και σαν μάννα νοιώθω καλύτερα τον πόνο και την αγωνία αυτών που υποφέρουν και έχουν ανάγκη στοργής και συμπαραστάσεως.
Και η πόρτα μου στάθηκε πάντα ανοιχτή για κάθε συνδημότη μου και όλοι με βρήκαν θερμή συμπαραστάτιδα στις διάφορες ανάγκες που δημιουργεί η ζωή. Και την προσπάθειά μου αυτή θα την συνεχίσω με μεγαλύτερο ενδιαφέρον γιατί η αγάπη προς τον πλησίον μας είναι κάτι που ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές και δίνει την πραγματική ευτυχία στον άνθρωπο.
Και τώρα –απευθύνομαι ιδιαιτέρως στις γυναίκες συνδημότισές μου και ζητώ να τιμήσετε με την ψήφο σας τις γυναίκες του ψηφοδελτίου μας και να είστε βέβαιες ότι θα αντιπροσωπευθήτε επαξίως και σεις στον έλεγχο και την διαχείρηση του Δήμου μας.
Ελπίζω δε και εγώ να τιμηθώ και πάλι με την εμπιστοσύνη σας και αυτήν την τετραετία και σας υπόσχομαι ότι για όσα σας είπα προηγουμένως θα γίνω θερμή κήρυξ και αξία συμπαραστάτις σας.
Τελειώνοντας σας καλώ όλους μαζί ν΄αναφωνήσωμε «Ζήτω η Νέα Φιλαδέλφεια – Ζήτω ο Δήμαρχός μας Νίκος Τρυπιάς». 

                           Μαρίτσα Γιαννάκη
Δημοτική Σύμβουλος Νέας Φιλαδέλφειας

 

No comments: