Sunday, September 28, 2008

Vicky Cristina Barcelona: το απόλυτο τίποτα

Γιατί να χάσει κάποιος ένα δίωρο προσπαθώντας να μείνει ξύπνιος βλέποντας ένα ξεπερασμένο αμερικάνικο άρλεκιν της κακιάς ώρας ξεχειλισμένο από πουριτανισμό του αισχίστου είδους, σχετικά με τα απωθημένα κάθε κουκλάρας Scarlett Johansson - ή λιγότερο όμορφης, αλλά σίγουρα ψηλής με μακριά κανιά Rebecca Hall- Αμερικανής που έρχεται μέχρι την Ευρώπη για να γνωρίσει ένα σύντομο "αληθινό" έρωτα και να ζήσει το παραμύθι;

Το μόνο καλό στην ταινία είναι ότι λειτουργεί σαν ένας συμπαθητικός τουριστικός οδηγός της Βαρκελώνης. Και πάλι, της τουριστικής αμερικανόφιλης Βαρκελώνης, αυτής των κακογραμμένων οδηγών που πωλούνται στις Ramblas.

Αηδίες. Κρίμα το δίωρο.

Γιατί δεν κάθεται πια σπίτι του ο Woody Allen; Επειδή ήθελε να περάσει οικογενειακές διακοπές σε μια από τις πιο όμορφες και ζωντανές ευρωπαϊκές πόλεις και άδραξε την ευκαιρία γυρνώντας τάχα μου και μια ταινία στην Βαρκελώνη, έπρεπε εμείς να χάσουμε το σαββατόβραδό μας βλέποντας αυτήν την απίστευτη ΜΠΟΥΡΔΑ;

Τα 5-10 λεπτά συμπαθητικών στιγμών με την Penélope και τον Javier -που και πάλι έδειχναν να παίζουν σε φοιτητική παράσταση και να προσπαθούν με δυσκολία να κρατήσουν τα προσχήματα- και η rumba Entre Dos Aguas του Paco de Lucía, απλά δεν άξιζαν το εισιτήριο. Το πολυσυζητημένο φιλί της Penélope με την Scarlett ήταν βαρετό γιατί ήταν τελείως ψεύτικο και γυρισμένο με τόσο οπισθοδρομική ματιά που έφτανε τα όρια του γελοίου... καμία σχέση με τον υποσχόμενο αισθησιασμό και όλες τις υπερβολές που γράφτηκαν περί "σέξυ" ταινίας. "Οποιος αντέξει" είναι η νέα ταινία του Woody Allen, με τις πρωταγωνίστριες να κάνουν σεξ και να κρύβουν τα πάντα εκτός από το κεφάλι τους... μπουμπουλωμένες μέχρι τον λαιμό. Βαρεμάρα. Όπως και να το δω, ό,τι σκηνές και να θυμηθώ, μόνο παρωδία μπορώ να χαρακτηρίσω αυτήν την τάχα μου σέξυ κωμωδία.

Με λίγα λόγια, μην δείτε αυτήν την ταινία. Θα το μετανοιώσετε.

11 comments:

Anonymous said...

Καλα φίλε ζήσε το μύθο σου, η ταινία ήταν απίστευτη...

Anonymous said...

οταν εκανες την αναρτηση για τον rafael στο μυαλο μου ηρθε ο paco de lucia...αγαπημενος κιθαριστας της οικογενειας!
το θυμηθηκα μιας και τον αναφερεις.
ο woody ειναι απο τους αγαπημενους μου, χωρις να σημαινει πως δεν δικαιουται καποια αποτυχια.
θα δω οπωσδηποτε την ταινια...μου κανει εντυπωση που τη βρηκες τοσο χαλια...

Juanita La Quejica said...

Una mama, στην παρέα ήμασταν 3, με πολύ διαφορετικά κινηματογραφικά γούστα ο καθένας. Δεν άρεσε σε κανέναν μας, μα καθόλου όμως! Παρά τις όμορφες ηθοποιούς, φάνηκε ακόμα και στους άνδρες μια βαρετή υποτονική σαχλαμάρα, με φόντο την όμορφη τουριστική πλευρά της Βαρκελώνης.

faraona said...

Αχ juanita μου...αχ!
Το λεω εδω και χρονια οτι αυτος ο Γουντι Αλλεν δεν θαχει καλα γεραματα...το λεω κι ολοι στην παρεα ορμουσαν να με φανε...Η ευτελεια των γηρατιων δε, ξερεις τι κανει Ε?
Σιγουρα το ξερεις.
Διαγραφει ως δια μαγειας ολη την ηκμαδα της νιοτης.
Γιατι στην νιοτη συγχωρηται κανεις οτι κι αν κανει η μπορει και να δοξαζεται.
Αλλα το γηρας σφραγιζει τους ανθρωπους και τα εργα τους.
Μου θυμησες τωρα δυο δικους μας ανθρωπους .Τον Χορν και τον Θεοδωρακη.Ας μη σχολιασω παραπερα...

την καλημερα μου

Anonymous said...

Εγκρίνω και επαυξάνω Χουανίτα. Δεν βλέπαμε καλύτερα ένα τουριστικό οδηγό για την πόλη; τελοσπάντων...
jorge

Juanita La Quejica said...

Faraona, καλημέρα! Ούτε στο βίντεο, μόνο στο γρήγορο... ιδίως όταν υπάρχουν από πριν και κάποιες προσδοκίες που διαλύονται τα πρώτα 10 λεπτά!

Juanita La Quejica said...

Jorgito, συγγνώμη φίλε, δεν ήξερα ότι θα ήταν τόσο μάπα το καρπούζι και σας πήρα στον λαιμό μου.
Κρίμα πάντως να θαύονται έτσι οι ηθοποιοί σε μια ανόητη ταινία ενός "rich and famous" επειδή έχει το όνομα, αλλά σαφώς όχι την χάρη, όχι στην Vicky Cristina Barcelona τουλάχιστον.

Anonymous said...

Ανόητο, αφελές Arlekin tou 1980. Σώζεται λιγο απο την εξαιρετική Barcelona που την έχω δει και απολαύσει σε καλές στιγμές της ζωής μου, αλλά και απο την παρουσία της Κας Πηνελόπης Cruz.
Τίποτα άλλο - επιλέξτε κάποια άλλη ταινία.

Anonymous said...

Αν μη τι άλλο είδαμε την υπέροχη Βαρκελώνη! Μην αισθάνεσαι άσχημα Χουανίτα!...
jorge

μαριάννα said...

Ήμουν έτοιμη να πάω ΣΚ γιατί είμαι τρελή φαν του Γούντυ Άλλεν. Μ' έσωσες. Εμπιστεύομαι την κρίση και το γούστο σου, οπότε θα το αφήσω για ντιβιντί.
Να 'σαστε καλά που ενημερώνετε.

Juanita La Quejica said...

Δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου, αφού σου αρέσει τρελλά ο Γούντυ, τότε πήγαινε να την δεις.
Οι 3 που την είδαμε... διάβασες τα σχόλια. Una tontería de verdad, pero en un entorno encantador, con mujeres bonitas y eso es.