Tuesday, December 12, 2006

Τί είχες Γιάννη; ... Ελέφαντες ...


Υπέροχο το φωτογραφικό οδοιπορικό του Γιάννη στην Καστοριά.
Ακόμα καλύτεροι όμως οι ελέφαντες που μου έφερε! Πού τους χώρεσε στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου του; Έχω την υποψία ότι πηγαίνει με φορτηγό με ρυμούλκα στα επαγγελματικά του ταξίδια, γιατί σύμφωνα με διασταυρωμένες δημοσιογραφικές πληροφορίες, τα καλούδια που μας έδειξε στο δεύτερο μέρος του ταξιδιού στην Καστοριά, είναι μόνο μέρος των προμηθειών που έφερε μαζί του! Ελέφαντες πάντως, για να μην υπάρχει παρεξήγηση, νομίζω ότι αποκαλούνται οι μαύροι γίγαντες. Που είναι τόσο μαύροι όσο και οι μαύρες τουλίπες στους κήπους του Keukenhof έξω από το Άμστερνταμ, δηλαδή μωβ (το είπα γιατί θα έσκαγα, χαχα!).
Οι οποίοι μας γοήτευσαν ιδιαιτέρως και τους αποθανατίσαμε χωρίς να λυπηθούμε την μπαταρία, χαχα! Να είναι καλά ο Βλαχοδήμος με τα ωραία προϊόντα του και βέβαια -πάνω από όλα- να είναι καλά οι φίλοι που μας σκέφτονται και μας κακομαθαίνουν!
Συνταγή απλή, επειδή μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός λαχανικών με τα όσπρια, προτίμησα την πρώτη φορά να τους κάνω με σπανάκι. Προς απογοήτευση του πατέρα μου που τους προτιμά σκέτους, αλλά προς μεγάλη χαρά της φίλης μου της Madu, που στην προηγούμενη ζωή πρέπει να ήταν ο Ποππάϋ! Φούσκωσαν απίστευτα στο νερό, γιατί ομολογώ ότι λόγω φόρτου εργασίας στο νέο ομαδικό blog Hungry For Life (μη γελάτε! έπρεπε να στολίσουμε, να βάλουμε κατηγορίες, αναζήτηση, chatάκι, να σφουγγαρίσουμε, να στρώσουμε τα χαλιά, δουλειές με φούντες!) τους άφησα λοιπόν να κάνουν μπάνιο πάνω από 24 ώρες. Ευτυχώς δεν κρυολόγησαν ούτε μου το κράτησαν μανιάτικο!

Να ομολογήσω επίσης ότι σαν καθόλου γκουρμέ και αυθεντική μαγείρισσα, τους έκανα στην χύτρα! Μόλις 20' μετά το γύρισμα της βαλβίδας, είχαν ήδη βράσει οι ελέφαντες! Όταν τους δοκίμασα χωρίς σάλτσα και τα σχετικά, μου ήρθε στο μυαλό κάστανο, κάτι στη γεύση τους μου έκανε αυτόν τον συνειρμό.
Σώταρα στο λάδι μπόλικα κρεμμύδια και σκόρδο, έσβησα με κόκκινο κρασί, έριξα μετά το σπανάκι και αφού το έφερα 3-4 γυροβολιές, πρόσθεσα την σάλτσα ντομάτα. Πιστεύω ότι θα είχαν ακόμα καλύτεροι με φρέσκια ντομάτα και αν τους είχα βάλει στη συνέχεια στο φούρνο, αλλά είπαμε! Είχαμε να στολίσουμε στο blog μας! Μετά από 7-8' που έβρασε κάπως η σάλτσα, πρόσθεσα και τους βρασμένους γίγαντες, αλατοπίπερο, chillies, ρίγανη και 12' μετά το γύρισμα της βαλβίδας ήταν έτοιμοι! Απλά υπέροχοι!

ΥΓ. Γιάννη, σου χρωστάω ένα πιάτο ελέφαντες από τα χεράκια μου. Ευχαριστώ!

7 comments:

Filotas said...

Εμένα δεν μου χρωστάς που τέτοια ώρα τους είδα?!
Καλησπέρα!:)

Juanita La Quejica said...

Εμ πουλάκι μου, εσύ είσαι μακρυά! Να στους στείλω βρε με courier;

Anonymous said...

Με τέτοια διαφήμιση την επόμενη φορά θα σου φέρω και τον ίδιο τον Βλαχοδήμο!!!!!!!!!!!!

Juanita La Quejica said...

Αν μοιάζει με τον Μπαμπατζήμ, why not; ΧΑΧΑ!

Unknown said...

τι πίνετε Μπαμπατζήμ και δεν κερνάτε και από δω τίποτα;;;;; κρίμα :(

Juanita La Quejica said...

Όχι μόνο πίνουμε street. Μας αρέσει κιόλας.

Hungry For Life said...

Α ρε Βλαχοδήμε που έφτασε η χάρη σου!
kxan