Friday, February 15, 2008

Η Συνάντηση των Μύθων - Σύνταγμα

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

17 comments:

kiki said...

Χαρούμενες μελωδίες πάντως, τουλάχιστον τα δείγματα. Φαντάζομαι περάσατε όμορφα! Πάντα τέτοια!

μαριάννα said...

Πήγες Χουανιτάκι μου; Καλό; Ζηλεύω... :(
Έμεινε τίποτα για το δεύτερο μισό του Μάρτη; :)

mareld said...

Τι όμορφα!
Τι χαρά!
Vengo de lejos..
Besitos!

Juanita La Quejica said...

¡Bienvenida!
Από τα μέρη της αγαπημένης Estrella;

heart n soul said...

τι μου θύμισες, το χω διαβάσει το κετσαλκοατλ!

Juanita La Quejica said...

Dear Heart, εγώ τον έχω στα μαύρα κατάστιχα τον Quetzalcoatl... γιατί το παραμύθι της επιστροφής του ήταν που μπέρδεψε -ίσως- αρχικά τον Moctezuma και δεν έκοψε τα πόδια του Cortés στο παλάτι του Axayácatl, νομίζοντας ότι ο Ισπανός ήταν η μετενσάρκωση του θεού τους. And the rest is history...

heart n soul said...

μου θύμισες τώρα το άλλο βιβλίο,μνήμες φωτιάς, θυμάσαι τον συγγραφέα; Γκαλεάνο νομίζω, είχα φρικάρει όταν το διάβασα :((

mareld said...

Ναι! το Αλβαϊσιν..
την Λινάρες, την Φλώρες,
και το Αστέρι.
Μαγικά!
Φιλάκια!

Juanita La Quejica said...

Heart, o αγαπημένος του Κολομβιανού καθηγητού μου πέρισυ στην Ιστορία της Λατινικής Αμερικής.
Mareld, ζηλεύω!

Juanita La Quejica said...

Και ναι, καλά τον θυμάσαι, Εδουάρδο Γκαλεάνο, από τον Εξάντα είχε κυκλοφορήσει και στα ελληνικά.

heart n soul said...

χαίρομαι που σχεδόν 20 χρόνια αργότερα κάτι μου χει μείνει από φαιά ουσία, παρά τις καταχρήσεις:)
βοηθάει βέβαια και η εντύπωση που μου είχε κάνει το βιβλίο, δε θυμάμαι τις εκδόσεις, θυμάμαι το εξώφυλλο όμως. Η αιματηρή εισβολή των κονκισταδόρ από τη μια, η γλυκύτητα των ιθαγενών από την άλλη, με είχε τσακίσει..
Ο δικός μου αγαπημένος είναι ο συμπατριώτης του καθηγητή σας, ο Μάρκες, κι ας του αρέσει η Σακίρα, θα μπορούσε και χειρότερα:)

Juanita La Quejica said...

Με τέτοιο φιδίσιο κορμί μέχρι και σε μένα αρέσει! ΧΑ!
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι και το "Οι ανοιχτές φλέβες της Λατινικής Αμερικής".

Μηθυμναίος said...

Χουανίτα, βλέπω πήγες οργανωμένα με κάμερες κ.λπ.
Εγώ έμεινα μέχρι που τέλειωσε το φλαμένκο. Απόλαυσα τάνγκο και φλαμένκο. Και φυσικά όλες τις ομιλίες...
Κρίμα που δεν συναντηθήκαμε...
Άλλη φορά.

heart n soul said...

ωχ χτύπησε πάλι ο ίδιος #$%^&(* malabei που βλέπω παντού σήμερα, και στο hungry, ΜΗΝ κάνεις κλικ Χουα!

Juanita La Quejica said...

Στράτο, πάντα με τον κατάλληλο εξοπλισμό, χαχα!
Heart! Φτου! Έκανα ... λίγο κλικ, αλλά ευτυχώς τα σχετικά προστατευτικά λειτούργησαν. Αυτός ήταν που λέγατε στο chatbox του Hungry For Life; Τον παλιο#$%^&!

heart n soul said...

αυτός αυτός...Πάλι καλά που λειτούργησαν τα αντιγριππικά!

μαριάννα said...

Εν τω μεταξύ κάνε γαργάρες κυρία μου γιατί θα μας τραγουδήσεις απαραιτήτως και ασυζητητί! Ένα παχαρίτο μας τα είπε όλα! Τραγουδάει λέει η Χουανίτα μας υπέροχα! ;)