Friday, April 18, 2008

Huecco - Assalto


Από το rumbatón στη rumbia

Assalto λέγεται το νέο cd του Huecco, που θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ισπανίας, της Λατινικής Αμερικής και των ΗΠΑ, στις 22 Απρίλη.

Το τραγούδι που ακούγεται μέχρι στιγμής, το Reina de los angelotes, μία "rumbia" σύμφωνα με τον Huecco (ένα κοκταίηλ δηλαδή από rock, rumba και cumbia) δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε.

Ενώ θυμάμαι ότι την πρώτη φορά που είχα ακούσει το Pa´mi guerrera ... την δεύτερη, την εκατοστή... πανζουρλισμός!

Είδομεν. Εν αναμονή...



Huecco - Assalto

6 comments:

Juanita La Quejica said...

Ακούγοντας και κάποια ακόμα στο link που δίνω στο κάτω μέρος του post, συνεχίζω να έχω την αίσθηση του ... οκ, τίποτα σπουδαίο.

mareld said...

Άκουσα μερικά..
Μου άρεσαν!

Φιλιά και αγκαλίτσες!

μαριάννα said...

Καλημέρα!

Πάντως το συγκεκριμένο μου έφτιαξε το κέφι και μ' έκανε να χορεύω στην καρέκλα! Μου άρεσε!
Να 'σαι καλά βρε Χουανιτάκι! Πόσα σου χρωστάμε για τις μουσικές σου προτάσεις και όχι μόνο! Θα ψάξω και τα υπόλοιπα.

Φιλιά!

μαριάννα said...

Ψιτ μικρή! Τα άκουσα όλα και μου άρεσαν πολύ! Πολύ χαρούμενα και ξεσηκωτικά, με καλή ποιότητα. Μην κάνεις το λάθος να συγκρίνεις με τα «βαριά» τα υπέροχα που έχουμε μάθει να ακούμε. Άλλο το ένα είδος κι άλλο το άλλο.
Ευχαριστώ πολύ και πάλι! Θα αρέσει και στην κόρη μου... ;)

Juanita La Quejica said...

Όχιιιιι!!!!!!
Δεν τα συγκρίνω με τα "βαριά", χαχαχα! Μου άρεσε πολύ αυτός ο χαρακτηρισμός! "Βαριά" και "σκληρά", που δεν καταστρέφουν όμως όπως τα ναρκωτικά, αλλά μόνο ταξιδεύουν, δίνουν ζωή!
Τα συγκρίνω όμως με το πρώτο προσωπικό cd του Huecco, που μας έχει χαρίσει πολλές στιγμές ζωντάνιας και ξεσηκωμού!
Rumbatón... Υπάρχει τελικά;
Για τον Evo ρε γαμώτο!

Y todo el mundo grita:
Pa´mi guerrera
Viva México, desde Monterey al Federal!

brujita said...

Hola! Οντως δεν εχει πολυ σχεση με το παλιο φοβερο κομματι που λες, ενταξει ειναι βεβαια, αλλα λιγο...πως να το πω... :) Saludos!