Tuesday, June 02, 2009

Solomon Burke & Orishas στο 1 Festival Kosmos



Solomon Burke και None of us are free, στο 1 Festival Kosmos στις 30 Ιουνίου στον Ιππικό Όμιλο στο Γουδί!



Την ίδια μέρα θα εμφανιστεί -μεταξύ άλλων- και η Yasmin Levi με την ιδιαίτερη φωνή και την προτίμηση στα σεφαραδίτικα ακούσματα, που την "συναντούμε" στο ραδιόφωνο τακτικά τον τελευταίο καιρό.



Την επομένη ξεχωρίζουν οι Orishas, με το θηρίο τον Yotuel Romero έτοιμο για μία ακόμα αξέχαστη "παράσταση".

´

Ακολουθούν οι Bajofondo, καθώς και άλλα συγκροτήματα και καλλιτέχνες που προσωπικά δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα τη δουλειά τους.



Πιστεύω ότι αφού το WOMAD δεν έρχεται πια στην Ελλάδα, αξίζει τον κόπο να πάρουμε μέρος σε αυτό το μουσικό διήμερο και να στηρίξουμε την προσπάθεια του Kosmos 9.36, ιδιαίτερα όσοι αγαπούμε τις Μουσικές του Κόσμου.

3 comments:

Εύα said...

εγω παλι θα ττους χασω,σνιφ!Αυτη τη φορα λογω αποστασης,Αθηνα αυτοι,Θεσσαλονικη εγω ...θα παρηγορηθω με τους ojos de brujo αν φυσικα μου εχουν μεινει λεφτα για το εισιτηριο μεχρι τις 15 του μηνα!Φιλια Χουανιτα...

Katerina ante portas said...

Καλημέρα, σας προσκαλούμε φιλτάτη, εδώ σε κύκλο φιλίας!

Juanita La Quejica said...

Εύα, ελπίζω να είσαι πιο τυχερή την επόμενη φορά!
Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ για την Τιμή!