Wednesday, December 31, 2014

Ya se va Diciembre / Φεύγει πια ο Δεκέμβρης



(Ya se va Diciembre, ya es año nuevo,
Paz y bendiciones, vienen del cielo)

Déjame quererte más, déjame vivir contigo
Las últimas horas de esta Noche Buena
Ya llego la navidad, ya llego la madrugada
Ya se va la noche con su luna llena
Déjame quererte más, siente que este día divino,
Tú me quieres tanto como yo te quiero
Siente que me das la vida,
Siente que te quema el alma,
Que te quema el alma, mi calor sincero
Que bonita la mañana, la mañana navideña,
Yo en tus brazos, tú en mi vida
Que bonito mi cariño, un cariño verdadero
Sin maldad y sin estiras
Déjame quererte más, déjame cerrar tus ojos
Y morder tus labios mientras cae la nieve
Piensa que se acaba todo,
Piensa que se van los años
Que se va la vida, que se va Diciembre



(Φεύγει πια ο Δεκέμβρης, ήρθε κιόλας η Νέα Χρονιά
Ειρήνη και ευλογίες έρχονται από τον ουρανό)

Άσε με να σε αγαπώ περισσότερο, άσε με να ζήσω μαζί σου
Τις τελευταίες ώρες αυτής της Παραμονής
Ήρθαν ήδη τα Χριστούγεννα, ήρθε κιόλας το ξημέρωμα
Φεύγει πια η νύχτα με το ολόγιομο φεγγάρι
Άσε με να σε αγαπώ περισσότερο, νοιώσε πως αυτή τη θεία μέρα
Με αγαπάς τόσο όσο κι εγώ
Νοιώσε πως μου δίνεις τη ζωή
Νοιώσε πως σε καίει η ψυχή
Πως σε καίει η ψυχή, αληθινή μου ζεστασιά
Πόσο όμορφο είναι το πρωινό, το  χριστουγεννιάτικο πρωινό
Εγώ στην αγκαλιά σου, εσύ στη ζωή μου
Πόσο όμορφη είναι η αγάπη μου, μια αληθινή αγάπη
Χωρίς κακία και χωρίς ψέματα
Άσε με να σε αγαπώ περισσότερο, άσε με να κλείσω τα μάτια
Και να δαγκώσω τα χείλη σου ενώ πέφτει το χιόνι
Σκέψου ότι όλα τελειώνουν
Σκέψου ότι κυλούν τα χρόνια
Ότι φεύγει η ζωή, ότι φεύγει ο Δεκέμβρης.
 

No comments: