Sunday, November 12, 2017

Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ

Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο δυνατό.
Πάντα.
Αφιερωμένο λοιπόν το άσμα στους "οπαδούς" του, φανερούς και κρυφούς.
Μην μπορώντας να κρύψω την απορία μου.
Μπρρρρρρ!!!!!!!

"Θα ήθελα να σε αγαπώ λιγότερο
να μην σε βλέπω πια θα ήθελα...
να σωθώ από αυτήν την φωτιά
που δεν μπορώ να αντισταθώ.


Δεν θέλω αυτήν την αγάπη
που δεν μου δίνει ξεκούραση
χωρίς εσένα δεν αγγίζω την γαλήνη
και μακριά σου δεν ξέρω να ζήσω.

Θα ήθελα να σε αγαπώ λιγότερο
γιατί αυτό πια δεν είναι ζωή
η ζωή μου είναι χαμένη
από το πόσο πολύ σε αγαπώ.

Δεν ξέρω αν χρειάζομαι
να σε έχω ή να σε χάσω
μόνο ξέρω ότι σε έχω αγαπήσει
περισσότερο από όσο μπορώ.

Θα ήθελα να σε αγαπώ λιγότερο
ψάχνοντας στην λησμονιά
και αντί να σε αγαπώ λιγότερο
σε αγαπώ ακόμα πιο πολύ."



Πηγή: Αλιβιζάτος: Κλείδωσε το αποτέλεσμα -Πρώτη η Γεννηματά, δεύτερος Ανδρουλάκης

No comments: