Monday, May 15, 2006

Ψαρονέφρι με φράουλες και σοκολάτα

Αν μπορούσα να φτιάξω ένα φαγητό για την γιορτή της Μητέρας και να το μοιραστώ με την μαμά μου, θα έφτιαχνα μάλλον ψαρονέφρι με φράουλες και σοκολάτα. Πιστεύω ότι θα της άρεσε, γιατί δεν σταμάτησε ποτέ να κάνει δοκιμές και να βάζει το δικό της χρώμα και άποψη στον "παραδοσιακό" τρόπο μαγειρέματος της εποχής της.

Η συνταγή είναι πολύ απλή στην εφαρμογή. Ψαρονέφρι κομμένο σε κομμάτια, σωταρισμένο σε ελαιόλαδο και λίγο βούτυρο (για την μυρωδιά), σβησμένο με κονιάκ. Στην συνέχεια αρκετή Νάουσσα, λίγο νερό, ξύδι βαλσαμικό, chillies, μισή σκελίδα σκόρδο, αλάτι, ρίγανη και πάπρικα. Προς το τέλος οι φράουλες και μαύρη σοκολάτα, ένα μικρό κομμάτι. Προαιρερικά, φιστίκια Αιγίνης.

25 comments:

afp763389 said...

:) i like to be hungry

Δέσποινα said...

Και δεν ήξερα τι να κάνω ένα τελάρο φράουλες που έχω στο ψυγείο.
Τολμηρή συνταγή για μένα.
Μπορεί και να την τολμήσω.

Juanita La Quejica said...

Αν σου αρέσει το ψαρονέφρι με δαμάσκηνα Δέσποινα, μην φοβάσαι τίποτα! Προχώρα ακάθεκτη.
Καλού κακού, κάτσε να το δοκιμάσουν σε λίγο μια φίλη, ο καλός μου και ο πατέρας μου, να δω τις πρώτες αντιδράσεις και τα ξαναλέμε.

Citronella said...

Οκ, κράτα το ψαρονέφρι παίρνω την φράουλα με την σοκολάτα :D
50-50

Juanita La Quejica said...

Εγώ και με τα φιστίκια είμαι ικανοποιημένη. Ξηροκαρπίτα is my middle name. ΧΑΧΑ! Αν αφήσει τίποτα η Μαρία δηλαδή...

Gastone said...

δεν σταμάτησε ποτέ να κάνει δοκιμές και να βάζει το δικό της χρώμα και άποψη στον "παραδοσιακό" τρόπο μαγειρέματος της εποχής της
Νομίζω ότι το "μικρόβιο" πέρασε και στην επόμενη γενιά και σε πιο βελτιωμένο μοντέλο.

Αν αφήσει τίποτα η Μαρία δηλαδή...
Με διαβάλλεις διαδυκτιακώς αφού με έχεις ξελιγώσει από το πρωϊ, πως να κρατήσω petit bouche? Αφού είναι γνωστή η άποψή μου για τα δημιουργήματά σου, μην επαναλαμβάνομαι και γίνομαι βαρετή.

Ααααα, σου 'ρχομαι με φοβερή τάρτα φράουλα για επιδώρπιο!!!

τσέλιγκας said...

Εγώ ως τσέλιγκας πάντως κρατώ το ψαρονέφρι :-)

Annabooklover said...

Βρε συ, Χουανίτα, πολύ σάλτσα βρε παιδί μου. Θα το δοκίμαζα ευχαρίστως πάντως!

Buscando said...

Εμένα μου αρέσει ό,τι και να μαγειρέψεις Χουανίτα! You're one of a kind, και έχεις μεγάλο ταλέντο! Ας με πιστέψουν και οι υπόλοιποι γιατί έχω δοκιμάσει την κουζίνα σου. "Arriba muchachos" για νέες συνταγές! Πάω τώρα γιατί με βλέπω να πεθαίνω πάνω στο γραφείο...

Anonymous said...

Ευφράνθηκε η ψυχούλα μου με το συγκεκριμένο φαγητό και το Παριανό κρασί!
Γιάννης Π.

Citronella said...

Από οσα βλέπω κι ώσπου να δούμε την επίσημη ανακοίνωση, μάλλον δικαίως το λιμπιστήκαμε!! Πάω να φάω φράουλες !
Γεια στα χέρια σου Χουνίτα!

Juanita La Quejica said...

Λοιπόν... ο Γιάννης ήδη έγραψε το πρώτο σχόλιο από το pc μου. Ο καλός μου πάλι κατέληξε ότι είναι ένα από τα καλύτερα φαγητά που έφτιαξα ποτέ. Η Μαρία-Gastone είναι fun ούτως ή άλλως, θα σας τα πει αύριο. Εγώ πάλι, ίσα που δοκίμασα. Προτίμησα την μπομπότα με 3 τυριά και μια κορυφαία τάρτα λεμόνι από γνωστό ζαχαροπλαστείο. Θα το επαναλάβω λίαν συντόμως, για να το "εμπεδώσω" ως γεύση και να το τελειοποιήσω ως πιάτο, φτιάχνοντας μάλλον σε πιο mole style την σοκολάτα με τα φιστίκια.

Katerina ante portas said...

H σοκολάτα μου είναι δύσκολο να τη δεχτώ σε πιάτο φαγητού.
Αλλά όλα είναι μια ιδέα!

Juanita La Quejica said...

Και για μένα, μέχρι που έφαγα το πρώτο mole. Μετά ένα κουνέλι καταπληκτικό σε κάποιο βουνό της Καταλωνίας, ε, δεν ήθελε και πολύ.

Angelito said...

juanita πότε ανοίγεις το εστιατόριο?!

Juanita La Quejica said...

Αν ήταν στο χέρι μου, πριν 10 χρόνια στο Σούνιο. Τώρα, απλά περιμένω... Θα έρχεσαι; Θα σου τραγουδάω και rancheras!

Marina said...

Φαίνεται υπέροχη συνταγή. Ομως είμαι αλλεργική σε φράουλες. Αλλο συστατικό μπαίνει?

Juanita La Quejica said...

Και με σοκολάτα; Τί να σου πω... να δοκίμαζες δαμάσκηνα; Δεν είμαι σίγουρη.

πολυβιος said...

χαίρετε, χουανιτάκι

street spirit said...

τι λες πότε το ανοίγουμε το εστιατόριο;;;; ωραίο ακούγεται και φαίνεται, τι λέει όμως από γεύση;;;;)

Juanita La Quejica said...

Kαλώς τον Πολύβιο. Τα ήπιατε τελικά με τον αγαπητό landlord;
Street, στην γεύση είναι πολύ καλύτερο από ό,τι φαίνεται, τουλάχιστον έτσι αποφάνθησαν οι 4 "δοκιμαστές πλυντηρίων", χαχα!

Gastone said...

και φαινόταν και ήταν υπέροχο, και μύριζε εκπληκτικά από την σκάλα του κλιμακοστασίου, ουφ πείνασα πάλι!
Μην κολλάτε σε λεπτομέρειες, δένουν όλα τα υλικά τόσο εκπληκτικά μεταξύ τους και ισορροπούν τέλεια που δεν ξεχωρίζεις σοκολάτα, φράουλα, κρέας αλλά μια πανδαισία γεύσεων.
Εύγε Juanita και στην 2η δοκιμή πρέπει να παρευρεθώ για να βεβαιώσω ότι το πέτυχες όπως την 1η φορά! (αυτοπροσκαλέστηκα να δεν κατάλαβες)

Juanita La Quejica said...

ΧΑΧΑ! ΟΚ!

Angelito said...

Ρωτάς κιόλας?!...

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»