Thursday, May 01, 2014

Desdichado (Cuba Feliz) - El Gallo


* Θεέ μου δείξε ευσπλαχνία *



Soy un bardo que el destino
me ha maltratado duramente
qué triste es vivir así
en ese amargo sufrir.


Es mi vida un crucigrama
no sé cómo resolverlo
por eso vengo a esa barra
aquí me pongo a cantar
a beber para olvidar
las cosas que se entreponen
duramente en mi camino.
No las puedo remediar.


Yo soy fatal en el amor
mi situación me causa horror
perdí la fé, no sé qué hacer
Dios mío, ten compasión.


* Dios mío, ten compasión *


Είμαι ένας τροβαδούρος που η μοίρα
με έχει σκληρά κακομεταχειριστεί
πόσο θλιβερό είναι να ζεις έτσι
υποφέροντας τόσο πικρά

Είναι η ζωή μου ένα σταυρόλεξο
που δεν ξέρω πώς να λύσω
γι αυτό έρχομαι στο μπαρ
και εκεί αρχίζω να τραγουδώ
και να πίνω για να ξεχάσω
τα πράγματα που στέκονται εμπόδιο
σκληρά στο δρόμο μου
και δεν μπορώ να τα γιατρέψω.

Είμαι μοιραίος στην αγάπη
η κατάστασή μου, μου προκαλεί φρίκη
έχασα την πίστη, δεν ξέρω τί να κάνω
θεέ μου, δείξε ευσπλαχνία.


 

No comments: