Η θεατρική ομάδα του Abanico παρουσίασε 4 μικρά μονόπρακτα των ΧΟΣΕ ΛΟΥΙΣ ΑΛΟΝΣΟ ΝΤΕ ΣΑΝΤΟΣ, ΧΟΥΑΝ ΜΑΓΙΟΡΓΑ και ΣΑΝΤΙΑΓΟ ΣΕΡΑΝΟ, σε σκηνοθεσία Eduardo Lucena González. Το ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ είναι μια αναπάντεχη συνάντηση, που αντλεί από την καρδιά αγάπη και ελπίδα. Το ΕΡΩΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΜΑΙΡΗ είναι ένας αντιπολεμικός ύμνος, που δεν καταλαβαίνει από προφορές και σημαίες. Και τα δυο αυτά έργα συμπεριλαμβάνονται στη συλλογή "Cuadros de amor y de humor, al fresco" του Χοσέ Λουίς Αλόνσο ντε Σάντος. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ, του Χουάν Μαγιόργα, αντιπροσωπεύει τη γυναίκα στην οποία όλοι (διαφέρει μόνο το «ποιός», το «πότε» και το «πού») καταφεύγουμε από μια έμφυτη βαθύτερη ανάγκη. ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΓΓΙΖΕΤΕ, του Σαντιάγο Σεράνο, ξεγυμνώνει την αρρωστημένη επιθυμία όλων των ανθρώπων να τους κοιτάζουν και να κοιτούν.
Μας γεμίζει ελπίδα και αισιοδοξία το ότι ακόμα και σήμερα, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σαν πολίτες αλλά και σαν κράτος, υπάρχουν εκπαιδευτικοί οργανισμοί όπως το Abanico της Leonora Moreleón και του Pere Romero Puig, καθώς και εμπνευσμένοι συνεργάτες όπως ο Eduardo Lucena González και η Aspa Delsol, που έχουν το κουράγιο να δημιουργούν ομάδες και να δουλεύουν ασταμάτητα για να παράγουν πολιτισμό. Μια μικρή αχτίδα φωτός που μας ζεσταίνει όλους.
Piezas breves de José Luis Alonso de Santos, Juan Mayorga y Santiago Serrano
Dirigidas por Eduardo Lucena
Martes 18 y Miércoles 19 de Octubre de 2016
En el teatro UNDERGROUND,
Koraí 4, Atenas (metro Panepistimio)
Koraí 4, Atenas (metro Panepistimio)
Viernes 21 y Domingo 23 de Octubre de 2016
En el teatro EILISSÓS
Aglaonikis 23, Neos Kosmos
ENTRADA GRATUITA
--- En español y con sobretítulos en griego ---
Unas palabras sobre las obras
AZUL Y ROJO es un encuentro inesperado que bombea amor y esperanza.
CARTA DE AMOR A MARY es un himno antimilitarista que no entiende de acentos ni banderas. Ambas están en el volumen "Cuadros de amor y de humor, al fresco" (1999), de JOSÉ LUIS ALONSO DE SANTOS.
LA MUJER DE MI VIDA, de JUAN MAYORGA, presenta a la mujer a la que todos (depende de cada quién, de cada cuándo y de cada dónde) recurrimos por una fatal necesidad.
SE MIRA Y NO SE TOCA, de SANTIAGO SERRANO, desnuda el enfermizo deseo de todo humano por mirar y ser mirado.
No comments:
Post a Comment