Sunday, October 02, 2005

Θα μπορούσα να το τραγουδήσω καλύτερα

Καλά την τραγούδησαν την "γυριστρούλα" άπιστη Paloma Negra, αλλά τελικά πιστεύω ότι εγώ θα μπορούσα να την έχω ερμηνεύσει καλύτερα, πιο αληθινά και με μεγαλύτερο πάθος, ειδικά εκεί που λέει "quiero ser libre, vivir mi vida con quien yo quiera"...

Δεν θα είχα όμως το cajón (όχι cojón, προσοχή!), το bombo, το charango και τα ... πώς τα είπαμε Jorgito? Tollos, από τα λάστιχα; Και τα συμπαραμαρτούντα τελοσπάντων.

Γιατί ποτέ η Marta δεν κάνει το χατίρι των ακροατών της να πει κάποιο τραγούδι που της ζητούν; Που άλλες φορές το έχει τραγουδήσει, είναι στο ρεπερτόριό της. Είναι ελαφρώς σπαστική αντιμετώπιση τελικά, που ακόμα και αν δεν είσαι εσύ αυτός που ζήτησε κάτι συγκεκριμένο, αρχίζεις και ενοχλείσαι από αυτήν την στάση.

Και τελοσπάντων, να σου κάνει το δύσκολο ο Dieguito, o Duquende, η Chavela, να το ράψεις και να πεις κι ευχαριστώ. Αλλά η Marta; Μήπως έχουμε χάσει τον μπούσουλα, για άλλη μια φορά;

Μωρέ καλύτερα τελικά να την τραγουδάω την Paloma στο πιανάκι μου, με τον σκύλο των γειτόνων στην πίσω αυλή να συνοδεύει με γαβγίσματα διαμαρτυρίας. Γλυτώνουμε και την ταλαιπωρία του παρκαρίσματος! Και όποιος βαρεθεί, πάει για ύπνο χωρίς να μας πεθαίνει στην γκρίνια!

7 comments:

Citronella said...

Χαχαχα μου αρέσει που μας επισημαίνεις πάντα τις λεπτές διαφορές να μην τη πατάμε:Ρ
Έκλεισε, στη συνάντηση θα τραγουδήσεις την Paloma (έστω και χωρίς πιάνο)!
Όσο για τις "ντίβες" και τα σταριλίκια..τετριμμένο μεν αλλά όσοι είναι όντως αστέρια δεν έχουν ανάγκη από τέτοια.

Juanita La Quejica said...

ΜΟΝΟ την Paloma;

Και ΧΩΡΙΣ πιάνο;

Τόσα χιλιόμετρα έτσι θα τα κάνω;

Άντε, το πολύ πολύ να κουβαλήσω στην πλάτη το δικό μου για να κάνουμε "παιχνίδι", σαν τα χελωνάκια που τόσο σου αρέσουν!

τσέλιγκας said...

παρκάρισμα ε; να και κάτι που χθες πήγε καλά!
και μη ξεχνιόμαστε:
Κάθε Εμπόριο Για Καλό

Citronella said...

Και τα basuras ντουέττο!!! Χαχα!!!

Buscando said...

Polu kalo gia alli mia fora to point sou companera! Kali i Marta alla den einai kai Duquende!... Ante, kalimera & kali evdomada!

Juanita La Quejica said...

Καλημερούδια Jorgito! Μεγειά το buscando. Όταν το βρεις, πες μου κι εμένα, ¿vale?

Gastone said...

Ωραία μας έστειλες εμάς για παϊδάκια στα κάρβουνα, ενώ εσύ ξεφάντωνες με boleros και με ηχητικά εφέ από τον Δ!