Wednesday, October 05, 2005

Συνέχεια των "σκουπιδιών"

Σκουπίδια στους δρόμους; Όχι μόνο! Part 2

Σήμερα στις 9 το πρωί, είδα ότι ο ταχυδρόμος είχε φέρει το περιβόητο ειδοποιητήριο, στο οποίο μάλιστα δεν αναγράφεται ημερομηνία παράδοσης του συγκεκριμένου χαρτιού!

Έχει μήπως πολλούς λάκους η φάβα των σκουπιδιών του ταχυδρομείου της γειτονιάς μου;

Μήπως πρέπει να εμφανιστώ για την παραλαβή, εξοπλισμένη με αυγά και ντομάτες;

Άντε μετά να μην ξεκινάς την ημέρα σου βρίζοντας... όσο καλή πρόθεση και να έχεις.

11 comments:

Marina said...

Οχι αυγά και ντομάτες. Κέρασε τες ένα πολύ μπαγιάτικο (πάρα πολύ μπαγιάτικο) σοκολατάκι.

Juanita La Quejica said...

Καλή ιδέα! Έτσι δε θα μπορούν και να με κατηγορήσουν για τίποτα, πέρα από κακό γούστο σε Ζαχαροπλαστεία!

τσέλιγκας said...

τελικά το δέμα το πήρες ή επειδή δεν έγραφε ημερομηνία θα περιμένεις κι άλλη ειδοποίηση;

Citronella said...

Ύποπτη σιωπή..δεν είδα και ειδήσεις..
ακούσατε τίποτα για ιπτάμενη paella σε ταχυδρομεία??

τσέλιγκας said...

α δεν τα'μαθες; μαζεύουμε λεφτά για την εγγύηση...

Citronella said...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ύποπτη σιωπή! Αμίγκα οργανώνουμε ομάδα διάσωσης κι ερχόμαστε! Stay tuned (και άκου την εκπομπή και για μένα αύριο..)

Juanita La Quejica said...

Άντε βρε!

Ακόμα δεν πήγα, αύριο είναι THE Day!

8:30 εφορία για 2η διορθωτική δήλωση, λόγω ερασιτεχνισμού της συμβολαιογράφου. Μετά ΚΕΠ για την επάρκεια και το Ταχυδρομείο last but not least για το δέμα και για boxing.

Αν ακούσετε στις ειδήσεις κάτι σχετικό με επεισόδια στα ΕΛΤΑ, κοιτάξτε πιο προσεκτικά, θα σας χαμογελώ όταν θα ξεμαλλιάζω την υπεύθυνη! Γι αυτό την αφήνω τελευταία, για εκτόνωση! Ε μα πια!

τσέλιγκας said...

έκανες προπόνηση δηλαδή τόση ώρα...

Juanita La Quejica said...

Τρώγοντας ψητά λαχανικά με κατσικίσιο τυρί και πίνοντας κρασάκι με φίλους, για να πάρω δυνάμεις.

Cristina said...

Έχω κι εγώ σχετική ιστορία με τα ΕΛΤΑ (όχι που δε θα είχα!). Πάω να παραλάβω συστημένο ΜΕ το ειδοποιητήριο στα χέρια, στο οποίο αναγραφόταν ότι μπορούσα να παραλάβω 8:30 με 14:00. Εγώ όμως είχα το θράσσος να εμφανιστώ στο ταχυδρομείο στις 8.
- Δεν γίνεται να σας παραδώσω τίποτα πριν τις 8:30, λέει η τύπισσα.
- Μα.. σας παρακαλώ, θα αργήσω στη δουλειά μου, τι να κάνω δηλαδή; Να κάτσω απέναντι για μισή ώρα και να κοιτιόμαστε;
- Τι να σας πω, αφού το λέει και το χαρτάκι.
Φεύγω και πάω στον προϊστάμενο. Μου λέει:
- Δεν είναι εδώ το συστημένο, μας τα φέρνουν στις οκτώμιση.
- Μα εννοείται ότι στις οκτώμιση αρχίζει η παραλαβή.
- Ελάτε στις οκτώμιση κι αν δε σας εξυπηρετήσουμε, διαμαρτύρεστε τότε. (Τι είπε ο μέγιστος!!!!)
- Στο μεταξύ, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά;
- Ας ρίξω.
Μετά από ένα μόνο λεπτό μου το φέρνει και μου λέει ότι κανονικά παραβαίνει τον κανονισμό που μου το δίνει εκείνη την στιγμή.
Άρα μη λέτε ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν θέλουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Ο άνθρωπος ένιωσε τύψεις που ψιλοπαρανόμησε δίνοντας το συστημένο σε ώρα που δεν έπρεπε. Κι εγώ για αντάλλαγμα έπρεπε να του φιλήσω τα πόδια που μου έκανε αυτή τη μεγάλη εξυπηρέτηση.

Υ.Γ. Hola mi quejica. Ya ves, te estoy escribiendo yo también.

Juanita La Quejica said...

Είδες;

Και πού καταλήγουμε τελικά;

Ότι οι άνδρες είναι λίγο πιο εξυπηρετικοί από τις γυναίκες, είναι λίγο λιγότερα για τα basuras!

(Όταν του φίλησες τα πόδια, μύριζαν πολύ; Jejeje!!!)