Sunday, March 09, 2014

Το πρώτο "πολιτικό μήνυμα" για την υποψηφιότητά μου, από τοπική εφημερίδα

Μόλις διάβασα το πρώτο "πολιτικό μήνυμα" που αφορά στο πρόσωπό μου και στην απόφασή μου να κατέβω σε αυτές τις δημοτικές εκλογές με την Ανεξάρτητη Δημοτική Παράταξη Ζούμε Μαζί , του Απόστολου Κόντου, από το  site FX-news.gr τοπικής εφημερίδας της πόλης μου.
 
Εξαιρετικό ξεκίνημα, τους ευχαριστώ ιδιαιτέρως!
 
Ακολουθεί η "πολιτικού θέματος", όπως ονόμασαν οι υπεύθυνοι του Fx-news.gr, ανάρτησή τους,μαζί με το σκίτσο που επέλεξαν να συνοδεύσει το κείμενό τους:

----------------------------------------------------------------------------------------------

 
Μήπως οι άλλοι 517 υποψήφιοι:
  • Δεν είναι expert στα social media, σχόλια σε blog κλπ, δεν έχουν την άνεση να στέλνουν δελτία τύπου στα τοπικά ΜΜΕ… για τους λόγους που αποφάσισαν να πολιτευθούν…
  • Δεν είναι ανώνυμοι σχολιαστές σε blogs για 3 χρόνια και γίνονται  επώνυμοι όταν… πολιτεύονται…!
  • Δεν είναι κριτές  των τοπικών ΜΜΕ που δεν δημοσίευσαν (διαφήμισαν) δωρεάν τους λόγους που μας έκαναν την τιμή να είναι υποψήφιοι σύμβουλοι…
Λίγη σοβαρότητα και σωφροσύνη δεν βλάπτει… και μιλάμε για νέους υποψηφίους…
 
Δηλαδή οι υπόλοιποι είναι μακάκες????

Πηγή: Fx-news.gr
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Η πρώτη μου αντίδραση
 
Υποθέτω ότι το ευχαριστήριο μήνυμά μου  προς τους υπευθύνους των Τοπικών Μέσων www.e-alitheia.gr, www.tvfi.gr και krisseis.blogspot.gr, επειδή δημοσίευσαν ΔΩΡΕΑΝ  κείμενό μου στο οποίο εξηγώ τους λόγους για τους οποίους αποφάσισα να κατέβω σαν Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος, δεν  άρεσε στους υπευθύνους του Fx-news.gr, και τους "κινητοποίησε". Οι ίδιοι, δεν απάντησαν ποτέ στο αρχικό email μου, δεχόμενοι ή αρνούμενοι την παράκλησή μου για δημοσίευση. Δικαίωμά τους, σαφώς.

Όπως είναι και δικό μου δικαίωμα το να στέλνω ηλεκτρονικά -ή με άλλο τρόπο- όποιο κείμενο θεωρώ κατάλληλο και να ευελπιστώ ότι θα δημοσιευτεί, εφόσον έχει σχέση με τον Δήμο και τις επερχόμενες εκλογές. Εκτός αν δικαίωμα σε δημοσιεύσεις στα τοπικά ΜΜΕ έχουν μόνο ... ποιοί αλήθεια;


Φαίνεται  επίσης από την ανάρτησή τους, ότι τους ενοχλεί το ότι ασχολούμαι με τα social media και διατηρώ το -αρκετά γνωστό στον ισπανόφωνο κόσμο- blog "Sobreviviendo" με το ψευδώνυμο Juanita La Quejica, με το οποίο αρθογραφώ και σε άλλα έντυπα (Sol Latino) αλλά και ιντερνετικά μέσα (www.ispania.gr) ισπανόφωνου -κυρίως- ενδιαφέροντος, ίσως γιατί έτσι θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και νέα κανάλια επικοινωνίας, χωρίς να υπάρχει οικονομικό έρεισμα. 

Γιατί άραγε; (Ρητορική καθαρά η ερώτηση.)

---------------------------------------------------------------------------------------------
 
Οι τελευταίες εξελίξεις επί του θέματος
 
Η ανταπάντηση των υπευθύνων στην σελίδα τους, ύστερα από την αρχική γραπτή αντίδρασή μου, έχει ως εξής:

Πραγματικά πιστεύεται ότι μας ενόχλησε το blog σας (Το οποίο πραγματικά δεν γνωρίζαμε, και δεν έχει σχέση με την πόλη)???
Μήπως σας γνωρίζουμε προσωπικά και έχουμε κάτι μαζί σας???
Έχετε κάτι μαζί μας???
Δεν νομίζουμε.
Το θέμα είναι καθαρά πολιτικό, είπαμε την άποψη μας, είπατε την άποψη σας και μέχρι εκεί.
Τα υπόλοιπα είναι μόνο για τις εντυπώσεις.
Σας ευχαριστούμε


Πηγή: Fx-news.gr

------------------------------------------------------------------------------------------
Και η δική μου τελική τοποθέτηση επί του θέματος
 
Έχετε δίκιο κύριοι. Σαφέστατα είναι πολιτικό το θέμα. Είναι θέμα δημοκρατίας.

Μας γράφετε ξεκάθαρα ότι σε επίπεδο δημοτικών εκλογών, που είναι και το θέμα μας, δικαίωμα να προσπαθούν να έχουν πρόσβαση στα ΜΜΕ πρέπει να έχουν
α.οι "παλιοί" στα κοινά,
β.όσοι μπορούν και θέλουν να πληρώσουν, και τέλος,
γ.όσοι είναι αρεστοί ή έχουν γνωριμίες στα εκάστοτε ΜΜΕ, οι ίδιοι όμως -κατά προτίμηση- να μην γνωρίζουν από social media.

 
Πολύ ενδιαφέρουσα η άποψή σας, για το πώς πρέπει να λειτουργεί και ο τοπικός  τύπος (που θεωρητικά βασική του λειτουργία πρέπει να είναι η ενημέρωση, εκτός και αν πρόκειται για διαφημιστικό έντυπο), αλλά και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι (αναλόγως των χρόνων έκθεσής τους στα κοινά, του μεγέθους του πορτοφολιού τους και των γνωριμιών τους, σύμφωνα πάντα με όσα γράφετε).
 
Ευτυχώς για μένα και για άλλους νέους υποψηφίους, δεν συμμερίζονται προφανώς την άποψή σας  άλλοι συνάδερφοί σας, που δημοσίευσαν το άρθρο μου κ.ανώνυμε. Με συγχωρείτε που δεν σας αποκαλώ με το επίθετό σας, αλλά καθώς δεν υπογράφετε, δεν σας γνωρίζω.
 
Μπορώ πάντως να σας διαβεβαιώσω, ως ένα είδος "συναδέρφου" σας, που έχω προωθήσει ουκ ολίγες φορές το έργο αγνώστων προς εμένα ανθρώπων χωρίς οικονομικό αντίτιμο, ότι το συναίσθημα προσφοράς είναι ανεκτίμητης αξίας. Θα σας πρότεινα να το δοκιμάσετε.
 
Θα σας πρότεινα επίσης να δημοσιεύετε τα σχόλια αναγνωστών, ακόμα και αν υποστηρίζουν κάτι αντίθετο προς την δική σας άποψη και να μην τα διαγράφετε, όπως με ενημέρωσαν ότι κάνατε χθες το βράδυ.
 
Και πάλι, σας ευχαριστώ για την έμμεση διαφήμιση και σας διαβεβαιώνω ότι στο ελάχιστο που περνά από το χέρι μου, θα προσπαθήσω να σεβαστώ την ανάγκη των περισσότερων από τους συμπολίτες μου για μια καινούργια, διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων, μέσα από μία τίμια και ειλικρινή προσέγγιση των θεμάτων που αφορούν στην Πόλη μας.

 

No comments: